Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Als je zelf een extensie ontwikkelt, kan je hier je vragen stellen.

Ontwikkelaar gevraagd voor custom extensie

Ontwikkelaar gevraagd voor custom extensie

18 jan 2013 12:17 - 18 jan 2013 12:18
#1
Hallo,

Voor een nonprofit site voor dieren die (nu nog) draait op Joomla 1.5.23 ben ik met spoed op zoek naar iemand die mij kan helpen bij het volgende:

Op de betreffende website kunnen via contactformulieren emails (protestmails) verstuurd worden naar bedrijven en gemeenten (wereldwijd) die dierenleed mogelijk maken. Ik ben met spoed op zoek naar iemand die een extensie kan/wil maken waardoor het emailadres van de ontvanger en de protestmail via de emailclient (bv hotmail, yahoo, gmail, enz) van de webbezoeker die de protestmail wil versturen, verstuurd wordt in plaats van dat dit gebeurt via onze server.

Doorverwijzingen naar personen of bedrijven die wellicht kunnen helpen zijn ook welkom.
Een financiële tegemoetkoming voor het maken van een dergelijke extensie is bespreekbaar.

Met vriendelijke groet,
Arnoud.
Laatst bewerkt 18 jan 2013 12:18 door Arckoo.
  • Arckoo
  • Arckoo's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 5

Ontwikkelaar gevraagd voor custom extensie

18 jan 2013 12:46
#2
Arnoud,
Ik kan je de ontwikkelaar nog niet bieden.
Maar ik wil je wel waarschuwen dat je eerst moet updaten naar Joomla! 1.5.26
En naast je vraag voor deze extensie eerst een plan gaan maken om de huidge site zsm te upgraden naar Joomla! 2.5
Momenteel is Joomla! 2.5.8 de meest recente versie.
Het is verstandig om dit eerst te doen en pas daarna je extensie te laten ontwikkelen.
Anders moet je het voor Joomla! 2.5 opnieuw laten doen. Zonde van het geld en de moeite.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Berichten: 11165

Ontwikkelaar gevraagd voor custom extensie

03 feb 2013 14:26 - 03 feb 2013 17:07
#3
Hallo Wouter,

Nog bedankt voor je antwoord. Ik ben - mede op jouw advies - nu een site aan het opzetten in 2.5. Suggesties voor extentie-ontwikkelaars blijven welkom ;)

groeten,
Arnoud.
Edit Astrid: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Laatst bewerkt 03 feb 2013 17:07 door Astrid.
  • Arckoo
  • Arckoo's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 5
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.602 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie