Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
1 De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
2 De volledige url van je website indien mogelijk.
3 De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Rich snippets vote

Rich snippets vote

12 aug 2015 11:36
#1
Beste mensen, voor mijn joomla 2.5 website gebruik ik oa Rich Snippets Vote en ExtraVote plugins. Voor een website die ik een paar jaar geleden heb gemaakt werkt dit echt super!
.

Je ziet ook waar de stem naar uit gaat en hoeveel sterren deze krijgt, maar op mijn nieuwe website
is dat niet te zien. Ik heb de websites naast elkaar gehouden maar er zit qua instellingen geen enkel verschil.

Zou iemand dit kunnen verklaren? Het enige verschil is dat de oude website ook met een oude versie van de plugin werkt...

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

  • Ties79
  • Ties79's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 90

Rich snippets vote

12 aug 2015 13:39
#2

Zou iemand dit kunnen verklaren? Het enige verschil is dat de oude website ook met een oude versie van de plugin werkt...

Hallo,

Dat zou al een verklaring kunnen zijn, de vergelijking gaat dan al haast niet meer op.
Misschien ook even je vraag op het forum stellen van de makers?, zit je dichter bij het vuur. ;)
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum.
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Jelle
  • Jelle's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 13585
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.998 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie