Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Verhuizen naar KPN.com

Verhuizen naar KPN.com

19 apr 2017 14:42
#13
Dat heb ik al geadviseerd maar het betreft een apotheek en die moeten beveiligde mail verbindingen hebben die maar enkele partijen kunnen/mogen leveren. Kortom een monopolie positie die ik na 6 jaar heb verloren omdat de vorige partij die officieel wel nog meewerkte aan separaat mailverkeer failliet is gegaan.
  • Arbmil
  • Arbmil's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 198

Verhuizen naar KPN.com

19 apr 2017 14:56 - 19 apr 2017 14:57
#14
Adviseer dan om een hosting-account bij een Joomla-vriendelijke partij af te nemen en laat het domein bij KPN.
Op de DNS-instellingen op het portaal bij KPN verwijs je dan alleen voor de website naar het hosting-adres.
Mail blijft dan via KPN lopen.

Zo maak je de klant blij en heb jij toch een werkende website kunnen leveren.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Laatst bewerkt 19 apr 2017 14:57 door WoodyF4u.
  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Berichten: 11163

Verhuizen naar KPN.com

20 apr 2017 12:29 - 20 apr 2017 19:02
#15
Woody bedankt voor je goede suggestie. In ieder geval heb ik een tijdelijk oplossing behalve dat ik nu een ander probleem heb en namelijk deze foutmelding:

Strict Standards: Declaration of JCacheControllerPage::store() should be compatible with JCacheController::store($data, $id, $group = NULL) in /home/zonapoth/public_html/libraries/joomla/cache/controller/page.php on line 199

Strict Standards: Declaration of JCacheControllerView::get() should be compatible with JCacheController::get($id, $group = NULL) in /home/zonapoth/public_html/libraries/joomla/cache/controller/view.php on line 137

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /home/zonapoth/public_html/templates/zonav009/functions.php on line 590


De eerste melding heb ik uit kunnen zetten d.m.v. deactiveren cace plugin maar of dat slim is weet ik eigenlijk niet :-)

Iemand een idee waar deze vandaan komt?

gr Wil

Edit Jelle: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Laatst bewerkt 20 apr 2017 19:02 door Jelle.
  • Arbmil
  • Arbmil's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 198

Verhuizen naar KPN.com

21 apr 2017 09:23
#16
Je had je topic afgesloten met de knop "Dit is de oplossing". Maar omdat je probleem niet opgelost is of dat je geen oplossing hebt gemarkeerd/aangegeven, heb ik [Opgelost] verwijderd. Deze knop s.v.p. alleen gebruiken wanneer je probleem opgelost is en je een oplossing aan kunt geven.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37059

Verhuizen naar KPN.com

21 apr 2017 09:46
#17
Astrid ik had de oplossing erbij gezet maar schijnbaar is mijn antwoord verloren geraakt omdat ik het in de verkeerde volgorde had gedaan.

Ik heb de Jcache plugin uitgezet en bij algemene instellingen foutrapportage uitgezet. Een halve oplossing maar de klant moet nu maar aangeven wat hij wil. Via een DNS nu een doorverwijzing naar mijn server zorgt in ieder geval er voor dat de site weer online is.
  • Arbmil
  • Arbmil's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 198
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.979 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie