Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Even voorstellen

Even voorstellen

19 apr 2016 19:50
#1
Dag forum leden, ik ben jomaki en heb mij sinds gisteren aangemeld op dit forum.
De reden daarvoor is dat ik op zoek ben naar Hulp voor mijn joomla site waar ik niet mee er in kan loggen.
Daarom ben ik aan het rondkijken of ik iets of iemand vind die mij kan helpen.

Site is jaren geleden opgezet door een ex collega en het ontbreekt mij aan alle kennis.....

Hoop dat ik snel weer aan de slag kan

Groeten jomaki
  • jomaki
  • jomaki's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 7

Even voorstellen

19 apr 2016 20:04
#2
Hallo jomaki,

Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Het is inderdaad altijd lastig als je het van iemand anders moet overnemen. Stel je vragen in het juiste forum-onderdeel. Met vallen en opstaan en met een beetje hulp van onze kant en onze forumleden kunnen we je hopelijk goed op weg helpen.
Belangrijk daarbij is dat je bij je vraagstelling zoveel mogelijk informatie geeft. Gemakshalve wil ik je hierbij ook even op onze forumregels wijzen.

Veel plezier op dit forum en bedenk wel, domme vragen bestaan niet, dus schroom niet!
Romke.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Romke
  • Romke's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 3629
Moderators: Juliank92JellePeterRomke
Tijd voor maken pagina: 1.355 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie