Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Artisteer: probleem met tekst in header

Artisteer: probleem met tekst in header

30 mrt 2017 22:25 - 30 mrt 2017 22:27
#1
Hallo,

ik maak wat Artisteer een template dat ik erna in Joomla wil gebruiken, maar ik heb een probleem met tekst die ik in de header wil plaatsen (ingevoegd via header-besturing-koptitel).
Ik wil die tekst nl. verspreiden over 2 regels, en ik vind niet hoe dat moet in Artisteer.
Het is me met shift+enter gelukt om tekst op de 2e regel te krijgen, maar als ik dan met iets anders verderwerk in Artisteer, dan springt alles plots terug op 1 regel.
Weet er iemand hoe het moet (of zit er een bug in de software)?
Zie printscreen

Mvg,
Peter.
Laatst bewerkt 30 mrt 2017 22:27 door Peter Bruyneel.
  • Peter Bruyneel
  • Peter Bruyneel's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 16

Artisteer: probleem met tekst in header

31 mrt 2017 08:41
#2
Waarom gebruik je Artisteer? Er zijn genoeg goede en betrouwbare Joomla templates die veel beter zijn dat het verouderde Artisteer. En dit is overigens geen Joomla vraag, maar een vraag die je beter op het Artisteer forum zelf kunt stellen (als dat nog bestaat).
Edit Astrid: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37059

Artisteer: probleem met tekst in header

20 apr 2017 18:53 - 21 apr 2017 09:17
#3
Tnx Astrid, ik zal me eens wat meer verdiepen in Joomla-templates ipv in Artisteer.
[strike]Biedt iedere template evenveel mogelijkheden? Ik heb bv ergens gelezen dat Protostar (die bij een instal in Joomla al zit) niet zoveel mogelijkheden biedt tov sommige andere.

Ik wil met Protostar een site maken die er als volgt uitziet en vraag me af als Protostar een goeie keuze is of niet:
on5us.be/test.jpg [/strike]
Laatst bewerkt 21 apr 2017 09:17 door Astrid.
  • Peter Bruyneel
  • Peter Bruyneel's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 16

Artisteer: probleem met tekst in header

21 apr 2017 09:18
#4
Graag 1 onderwerp per vraag. Maak voor je vraag over de mogelijkheden van templates even een nieuw draadje aan s.v.p.
En geef ook even aan of we dit draadje kunnen sluiten.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37059

Artisteer: probleem met tekst in header

21 apr 2017 10:34
#5
Een tweeregelige header kan denk ik niet.
Als je de inhoud niet mee exporteert uit Artisteer en mee importeert in Joomla, gaat de titel die je nu in je Artisteer template hebt staan niet mee naar Joomla, en maakt het geen bal uit wat je daar in typt. (overigens is het niet aan te bevelen om de inhoud van Artisteer mee te exporteren naar Joomla, omdat je dan een heel onoverzichtelijke structuur/indeling in de backend krijgt wat niet prettig werkt. E
De header en slogan vul je in Joomla in bij de template instellingen.
Heel misschien kun je daar met <BR> werken zodat je de twee regels kunt splitsen, maar durf niet met zekerheid te zeggen of dat werkt. En er in Artisteer dan nog wel voor zorgen dat de header groot genoeg is voor twee regels.

Maar (zonder er te diep op in te gaan, daar is een ander topic voor nodig) zou ik ook willen adviseren ook eens te kijken naar Joomla templates. Artisteer is zwaar verouderd en wordt niet meer geupdate. Daar voor in de plaats is Themler gekomen. Is ook prima, maar ik ben toen afgehaakt omdat het toch eenvoudiger bleek zelf een template te kopen en die helemaal aan te passen naar mijn wensen.
Moderators: Juliank92JellePeterRomke
Tijd voor maken pagina: 1.292 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie