Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Themler

Themler

29 nov 2015 15:44 - 29 nov 2015 15:57
#1
Iemand ervaring met het software programma themler. Ik test het even maar vind nergens een degelijke manual ( de videos leveren niet veel op ) Wie heeft hier ervaring mee.
Edit Astrid: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Laatst bewerkt 29 nov 2015 15:57 door Astrid.
  • arawolf
  • arawolf's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 732

Themler

29 nov 2015 15:58
#2
Geen ervaring mee en als ik jou was zou ik er ook nooit aan beginnen. Dit soort programma's gebruiken voor het maken van Joomla templates is vragen om problemen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37112

Themler

26 dec 2015 11:51 - 26 dec 2015 11:57
#3
Ik raad iedereen af nu met Themler te beginnen, zeker als je op een Mac werkt. Het product is gewoon niet klaar. Aristeer was gebruiksvriendelijk, maar werd onverwacht gestopt, zodat upgrading van de templates naar Joomla 3.x onmogelijk is. Aristeer verwijst naar Themler, maar daar was geen Mac-versie van. Tot gisteren 25-12-2015. Er is nu een beta-versie voor de Mac, maar die functioneert niet optimaal. Het is een web-based programma, dat bijna net zo langzaam werkt als wanneer je rechtstreeks via de back-end in Joomla werkt (via Edit Template). De support-desk biedt aan om Aristeer templates om te zetten naar Themler. Dat werkt ook niet goed, want de omzetting gebeurt maar zeer ten dele en dan moet je het verder zelf uitzoeken. En daar begint pas echt de ellende. Terwijl Aristeer een goed bruikbaar manual had, zijn de videos van Themler volstrekt nietszeggend en dus onbruikbaar (zoals boven al aangegeven). De uitleg op de site is voor mensen, die die uitleg sowieso niet nodig hebben. Ik ben geen 'newby', maak al meer dan 15 jaar websites, maar dit is 't (nog) niet. Een schoolvoorbeeld van verkeerde marketing. Snel geld innen voor een product dat niet af is. Intussen zitten Aristeer-gebruikers -en zeker degenen die op een Mac werken- wel met de gebakken peren.
Laatst bewerkt 26 dec 2015 11:57 door luctor. Reden: aanvulling
  • luctor
  • luctor's berichtenfoto
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 1

Themler

24 jan 2016 12:20
#4
Heb me toch eens laten gaan om te proberen (trailversie). Met veel vallen en opstaan toch iets kunnen maken. Het idee is goed maar de uitvoering ervan laat nog de wensen over. De helpdesk is ook niet al da, duurt vrij lang voor er reactie komt. We blijven hopen.
  • arawolf
  • arawolf's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 732

Themler

24 jan 2016 12:35
#5
Er zijn in de afgelopen weinig reacties geweest. Jouw ervaring zegt denk ik ook voldoende.
Betekent dat dat wij dit topic kunnen sluiten?
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Romke
  • Romke's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 3629

Themler

24 jan 2016 12:41 - 24 jan 2016 12:49
#6
Toch jammer dat men gebruik maakt van dit soort programma's terwijl er zulke mooie Joomla templates gratis aanwezig zijn en heel goed zijn aan te passen naar wens.
Dit soort programma's brengt niets dan problemen met vele extensies. De code die gehanteerd wordt is meestal niet te verenigen.
Ik zou mij er dus ook verre van houden.

Kijk maar eens in de forums over Joomla hoeveel problemen gerelateerd zijn aan dit soort ( Artisteer) template programma's. Men denkt in eerst instantie makkelijk iets te kunnen maken maar achteraf wordt het een drama.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum.
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Laatst bewerkt 24 jan 2016 12:49 door Jelle.
  • Jelle
  • Jelle's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 13590

Themler

24 jan 2016 14:08
#7
Niet akkoord Jelle. Ik gebruik artisteer al enkele jaren en was er tevreden over. Met alle problemen vandien. Ik heb er meer dan tientalles sites mee gemaakt. Soms met hulp, waarvoor dank, van dit forum toch bugs opgelost. Maar ook gratis templates geven soms errors. Themler is een ander verhaal. Dus inderdaad laten we dit maar afsluiten. Ik zal het nog een tijdje testen en mocht het nodig zijn geef ik wel relaas van onze bevindingen en avonturen. Het blijft zowieso spannend.
  • arawolf
  • arawolf's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 732

Themler

24 jan 2016 14:11
#8
Oke, dank je wel voor je terugkoppeling, dan sluiten we dit topic.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Romke
  • Romke's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 3629
Moderators: Juliank92JellePeterRomke
Tijd voor maken pagina: 0.827 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie