Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Custom button in Firefox

Custom button in Firefox

09 jul 2015 21:10
#1
Ik heb voor mezelf een menuknop toegevoegd aan Firefox, waarmee ik naar verschillende websites kan gaan of extensies kan starten, inclusief enkele functies ervan. Alles gerelateerd aan het maken van een website: ga naar je website, open Joomla, selecteer funties in FireShot of ColorZilla e.d. Uiteraard dient men deze add-ons dan ook zelf geïnstalleerd te hebben...

De afbeeldingen zijn 'geleend', bewerkt met een grafisch programma en omgezet naar een base64 codering, zodat iedereen die deze knop zou willen installeren (na installatie van Custom Buttons ) ook deze afbeeldingen in het menu heeft. Nu vraag ik me af of het is toegestaan om de code hiervan te publiceren (bijvoorbeeld op Joomla!NL) inclusief afbeeldingen.

Voorbeeld is ColorZilla:

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

  • G101
  • G101's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 33

Custom button in Firefox

09 jul 2015 21:16 - 09 jul 2015 21:49
#2
Je kunt dit het beste aanbieden op de daarvoor bestemde plaats:. custombuttons.sourceforge.net/forum/
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Laatst bewerkt 09 jul 2015 21:49 door WoodyF4u.
  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Berichten: 11168

Custom button in Firefox

09 jul 2015 21:55
#3
Hoi,

Wouter geeft je al een plaats waar je een publicatie kan doen. Mocht je het daar gepubliceerd hebben, dan kun je natuurlijk ook nog een link daarheen in dit topic plaatsen. Graag voor jezelf even rekening houden met het volgende, voordat je de code publiceert:

De afbeeldingen zijn 'geleend', bewerkt met een grafisch programma

Zijn de rechthebbende van deze afbeeldingen hiervan op de hoogte, en is dit door hen goed gekeurd? Kortom heb je met de rechten hiervan rekening gehouden. Het zou namelijk ook voor jou best zuur kunnen zijn om hiervan in een keer een claim te ontvangen. Mochten de afbeeldingen bijvoorbeeld gepubliceerd zijn onder "Creative Commons Licentie ", dan moet je bijvoorbeeld bij een publicatie de naam vermelden van de rechthebbende, om je aan deze licentie te houden.

Ja misschien gaat het maar om icoontjes, maar ik wou het in elk geval gezegd hebben.
Groetjes, Julian.

Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen via dit forum
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Juliank92
  • Juliank92's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 1722

Custom button in Firefox

10 jul 2015 18:03
#4
Beiden bedankt voor jullie reactie en uitgebreide toelichting; ik denk dat ik dat publiceren maar achterwege laat. In ieder geval goed dat ik het even gecheckt heb.
  • G101
  • G101's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 33

Custom button in Firefox

10 jul 2015 18:55
#5
Oké,

Dan sluit ik deze topic.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum.
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Jelle
  • Jelle's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 13589
Moderators: Juliank92JellePeterRomke
Tijd voor maken pagina: 0.790 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie