Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

kosten nieuwe php versie

kosten nieuwe php versie

23 mei 2017 22:29 - 23 mei 2017 22:43
#1
Ik heb een dedicated server bij een Nederlandse host. Op die server is nog php 5.5 op geinstalleerd. Heb gevraagd die te upgraden naar 5.6 of hoger (of 7.0)
Daar vragen ze een vergoeding voor van 95 euro ex btw
Is dat normaal?
Kun je ook 5.5 laten staan en daarnaast 5.6 en hoger installeren (dit met oog op nog enkele joomla 1.5.6 sites)
Edit Astrid: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Laatst bewerkt 23 mei 2017 22:43 door Astrid.
  • pixelstext
  • pixelstext's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 78

kosten nieuwe php versie

24 mei 2017 14:59
#2
Hoi,

Het is redelijk normaal dat je een vergoeding betaald voor werkzaamheden die je uit laat voeren door een ander.

2 PHP versies naast elkaar installeren kan wel, maar je server zal daarvoor waarschijnlijk anders ingericht moeten worden.

Doe je huiswerk en beoordeel van tevoren wat de effecten van de door je gemaakte keuzes zijn. Het kan anders zomaar gebeuren dat er enkele sites niet meer werken.
  • Otto
  • Otto's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker

kosten nieuwe php versie

27 mei 2017 11:09 - 27 mei 2017 11:09
#3
Dat begrijp ik, maar hoort dit niet tot normaal onderhoud om de server veilig te houden? Ik betaal elke maand al een fikse vergoeding om de server te gebruiken.
Laatst bewerkt 27 mei 2017 11:09 door pixelstext.
  • pixelstext
  • pixelstext's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 78

kosten nieuwe php versie

27 mei 2017 13:08
#4
We kunnen hier waarschijnlijk eindeloos over discussiëren, maar feit is, dat jij een contract afsluit met een leverancier. Die leverancier levert jou conform zijn voorwaarden. Dus als je moet betalen voor extra diensten, dan neem ik aan dan dat contractueel vastgelegd is. Zo niet, dan zou ik een jurist in de arm nemen. Dit soort vragen hoort in ieder geval niet op dit forum thuis.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37033
Moderators: Juliank92JellePeterRomke
Tijd voor maken pagina: 1.038 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie