Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Ervaringen en aanbevelingen voor reseller hosting

Ervaringen en aanbevelingen voor reseller hosting

08 dec 2014 16:26
#1
Regelmatig krijg ik de vraag van klanten of ik een domeinnaam en hosting wil regelen. Ik ben mij daarom aan het oriënteren op diverse reseller hosting pakketten, zodat ik klanten bij mijzelf kan onderbrengen en ik zo beter het overzicht kan bewaren.

Ik vind het alleen erg lastig om te bepalen welke hosting nu het meest geschikt is. Ik kwam al snel uit bij Versio, maar na een kort onderzoek zag ik wel erg veel negatieve reacties over de uptime die niet wordt gehaald en trage websites. Mijn vertrouwen was vrij snel weg en ben daarom op zoek naar iets beters.

Er zullen voornamelijk kleine tot middelgrote websites onder worden gebracht. De meeste aanbieders zullen wat betreft schijfruimtes en dataverkeer wel voldoen. Wensen voor het pakket zijn in ieder geval:

- Beginnend met een pakket geschikt voor 50 à 100 domeinen, welke eenvoudig verder uit te breiden is
- 99,99 % uptime garantie (erg belangrijk)
- Goede service (erg belangrijk). Kwalitatief goed, snel en support via e-mail. Support via live chat en telefoon is zeker een pré.
- Nederlandse servers
- In ieder geval geschikt voor websites in Joomla & Wordpress. Magento is een pré.
- Whitelabel (wens, geen eis)

Ik ben erg benieuwd naar jullie aanbevelingen en ervaringen. Ik wil graag kwaliteit en ben zeker bereid om daar meer voor te betalen als het echt goed is.
  • SVeenendaal
  • SVeenendaal's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 8

Ervaringen en aanbevelingen voor reseller hosting

08 dec 2014 17:06
#2
Versio zou ik inderdaad met een grote boog omheen lopen. Je kunt kijken bij Antagonist (staat goed bekend) of bij Wned (daar wordt dit forum ook gehost). Siteground schijnt ook goed te zijn alhoewel sommige leden daar blijkbaar toch af en toe problemen hebben.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37059
Moderators: Juliank92JellePeterRomke
Tijd voor maken pagina: 0.853 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie