Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Managed VPS

Managed VPS

21 okt 2014 20:19
#1
Ben op zoek naar een goede Managed VPS. Het moet een Nederlands bedrijf. Het liefst een bedrijf met ervaring op het gebied van Joomla websites.

Wie heeft goede ervaringen en suggesties?
  • tetoad
  • tetoad's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 22

Managed VPS

21 okt 2014 22:39 - 25 okt 2014 09:40
#2
Ik heb zelf niet zoveel ervaring met Managed VPS pakketten, let er bij een Managed pakket wel op wat er binnen je pakket valt. Service providers staan vaak niet toe dat je bij zo een pakket toegang hebt via SSH. Vaak heb je dan binnen een beheermodule zoals DA admin rechten. Mocht je dus wel een volledig zeggenschap willen hebben dan moet je dus een Unmanaged pakket nemen. Maar ik neem aan dat je hier al over nagedacht hebt.

Nu is het een beetje lastig om te zeggen dat een bedrijf met Joomla ervaring ook meteen een goede oplossing zal zijn, wat verwacht je met zo een bedrijf? (dat je Joomla installatie vlekkeloos draait?) Ik bedoel zegmaar dat er veel bedrijven zijn die bijvoorbeeld een webhosting aanbieden, en dan claimen dat Joomla vlijloos zal draaien. Ik heb alleen wel vaak gemerkt dat ik dan eerst het een en ander moet toepassen(mbv htaccess), voordat het werkt zoals het hoort.

Ik hoop voor jou dat je een geschikt bedrijf zal vinden, helaas heb ik geen aanrader betreft een service provider die dit aanbiedt.

Misschien wel een suggestie, ik neem aan dat dit bedrijf VPS aanbied:
www.joomlahosty.com/vps-hosting
Groetjes, Julian.

Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen via dit forum
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
Laatst bewerkt 25 okt 2014 09:40 door Juliank92.
  • Juliank92
  • Juliank92's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 1722
Moderators: Juliank92JellePeterRomke
Tijd voor maken pagina: 0.811 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie