Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Welke hosting en template?

Welke hosting en template?

03 jan 2018 15:12
#1
Nu is het dan zo ver, ik wil graag de website gaan beginnen te bouwen maar geen flauw idee waar goed te beginnen, de vraag is welke hosting jullie adviseren en of er een template is die we kunnen gebruiken als start (met wat wijzigingen dus eigen te maken).

We willen een website die simpelweg goed bereikbaar is en waar mensen hun 4wd-terreinauto kunnen aanbieden als ze deze willen verkopen.

Bedachte voorwaarden;

- moet zo min mogelijk problemen opleveren (hacken/eruit liggen)
- eigen mailadres info@...domeinnaam
- met domeinnaamregistratie inéén

Website die we erbij willen maken;

- als achtergrond moet een video zich afspelen met wat hoofdtekst in het midden die na een paar seconden verdwijnt (welkom bij...)
- rechtsboven een paar pagina's home/wie zijn wij/inkoopformulier
- bij het naar onder scrollen van de video moet deze vervagen (faden) waarna onderaan wat snelle en duidelijke regels met tekst en uitleg staan (en tussendoor een duidelijke grote button die direct naar het formulier gaat)
- het allerbelangrijkste, er moet een pagina op komen met een 100% werkend en eenvoudig in te vullen inkoopformulier waar de mensen wat gegevens als bouwjaar/km stand/uitvoering én een paar foto's kunnen uploaden met hetzelfde gemak als dat ze de broodtrommel openen. Vaak zijn de foto's veel te groot maar ook die moeten gewoon verstuurd kunnen worden, hier hebben we ruimte voor nodig op de site zeg maar.

Wie kan een ideetje opgooien?
  • Tim_D
  • Tim_D's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 3

Welke hosting en template?

03 jan 2018 15:19
#2
Ik heb net je voorstel-topic gelezen.
Daaruit begrijp ik dat je handig bent met auto's inkopen en verkopen.
Maar hoe goed is je kennis van websites bouwen?

Hosting:
Er zijn goede en slechte hostingbedrijven.
Op deze website adverteren er enkele, waarvan ik je kan bevestigen dat die in ieder geval goed en betaalbaar zijn.

Template:
Daarvoor zou je eens kunnen kijken onder het menu-item Handige links op deze website.
Daar vind je een topic met heel veel links naar template-ontwikkelaars.
Misschien zit daar iets voor je bij.

Website bouwen:
Afhankelijk van je antwoord op mijn vraag hoe handig je bent met websites bouwen, kun je kiezen het zelf te gaan doen of te vragen naar (betaalde) hulp.
Er zijn ook hier op het forum genoeg leden die je kunnen helpen.
Daarmee heb je uiteindelijk een goede website die voldoet aan al je wensen en kun jij je zelf richten op je bedrijf.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Berichten: 11163

Welke hosting en template?

03 jan 2018 15:24
#3
Aan hetgeen Wouter zegt heb ik niets toe te voegen, behalve dat je voor uitbreidingen, zoals bijv. formulieren, video's en andere zaken heel veel kunt vinden op de Joomla Extension Directory ofwel de JED.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Romke
  • Romke's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 3629

Welke hosting en template?

03 jan 2018 16:50
#4
Merci, een beetje handigheid zit er wel in qua bouwen (ooit nog eens iets van op school gehad).

Ik ga de links eens bekijken, dankjewel alvast!
  • Tim_D
  • Tim_D's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 3

Welke hosting en template?

03 jan 2018 16:52
#5
Succes. Ik ga dit draadje sluiten omdat er nu meerdere vragen in 1 topic staan. Loop je ergens vast, maak dan gerust een of meerdere vragen aan in het juiste forumonderdeel. Maar wel graag 1 vraag per topic. Zo houden wij het forum overzichtelijk en heb je zelf meer kans op een juist antwoord.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37059
Moderators: Juliank92JellePeterRomke
Tijd voor maken pagina: 1.032 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie