Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Producten importeren in Joomla

Producten importeren in Joomla

22 dec 2016 15:05 - 22 dec 2016 16:25
#1
Beste ...,
Sinds enige tijd probeer ik Joomla een beetje onder de knie te krijgen. Vandaag ben ik bezig geweest om producten te importeren in de webshop. Helaas krijg ik een foutmelding. Alleen snap ik niet zo goed wat er nu niet goed staat in mijn import bestand. Kan iemand mij helpen om dit op te lossen?

Onderstaande fout melding krijg ik.
Groeten, Jose

×
Fout

De kolom '10000050' is niet in de lijst van mogelijke kolommen: product_parent_id | product_name | product_description | product_quantity | product_code | product_published | product_hit | product_created | product_sale_start | product_sale_end | product_delay_id | product_tax_id | product_type | product_vendor_id | product_manufacturer_id | product_url | product_weight | product_keywords | product_weight_unit | product_modified | product_meta_description | product_dimension_unit | product_width | product_length | product_height | product_max_per_order | product_access | product_group_after_purchase | product_min_per_order | product_contact | product_display_quantity_field | product_last_seen_date | product_sales | product_waitlist | product_layout | product_average_score | product_total_vote | product_page_title | product_alias | product_price_percentage | product_msrp | product_canonical | product_warehouse_id | product_quantity_layout | product_taxability_code | price_value | price_value_with_tax | price_currency_id | price_min_quantity | price_access | files | files_name | files_description | files_limit | files_ordering | files_free_download | images | images_name | images_description | images_limit | images_ordering | images_free_download | parent_category | categories_namekey | categories_image | categories_ordering | categories | related | options. De kolom data is genegeerd
De kolom 'bitset standaard 50mm 6-delig' is niet in de lijst van mogelijke kolommen: product_parent_id | product_name | product_description | product_quantity | product_code | product_published | product_hit | product_created | product_sale_start | product_sale_end | product_delay_id | product_tax_id | product_type | product_vendor_id | product_manufacturer_id | product_url | product_weight | product_keywords | product_weight_unit | product_modified | product_meta_description | product_dimension_unit | product_width | product_length | product_height | product_max_per_order | product_access | product_group_after_purchase | product_min_per_order | product_contact | product_display_quantity_field | product_last_seen_date | product_sales | product_waitlist | product_layout | product_average_score | product_total_vote | product_page_title | product_alias | product_price_percentage | product_msrp | product_canonical | product_warehouse_id | product_quantity_layout | product_taxability_code | price_value | price_value_with_tax | price_currency_id | price_min_quantity | price_access | files | files_name | files_description | files_limit | files_ordering | files_free_download | images | images_name | images_description | images_limit | images_ordering | images_free_download | parent_category | categories_namekey | categories_image | categories_ordering | categories | related | options. De kolom data is genegeerd
De kolom 'euro' is niet in de lijst van mogelijke kolommen: product_parent_id | product_name | product_description | product_quantity | product_code | product_published | product_hit | product_created | product_sale_start | product_sale_end | product_delay_id | product_tax_id | product_type | product_vendor_id | product_manufacturer_id | product_url | product_weight | product_keywords | product_weight_unit | product_modified | product_meta_description | product_dimension_unit | product_width | product_length | product_height | product_max_per_order | product_access | product_group_after_purchase | product_min_per_order | product_contact | product_display_quantity_field | product_last_seen_date | product_sales | product_waitlist | product_layout | product_average_score | product_total_vote | product_page_title | product_alias | product_price_percentage | product_msrp | product_canonical | product_warehouse_id | product_quantity_layout | product_taxability_code | price_value | price_value_with_tax | price_currency_id | price_min_quantity | price_access | files | files_name | files_description | files_limit | files_ordering | files_free_download | images | images_name | images_description | images_limit | images_ordering | images_free_download | parent_category | categories_namekey | categories_image | categories_ordering | categories | related | options. De kolom data is genegeerd
De kolom '17.73' is niet in de lijst van mogelijke kolommen: product_parent_id | product_name | product_description | product_quantity | product_code | product_published | product_hit | product_created | product_sale_start | product_sale_end | product_delay_id | product_tax_id | product_type | product_vendor_id | product_manufacturer_id | product_url | product_weight | product_keywords | product_weight_unit | product_modified | product_meta_description | product_dimension_unit | product_width | product_length | product_height | product_max_per_order | product_access | product_group_after_purchase | product_min_per_order | product_contact | product_display_quantity_field | product_last_seen_date | product_sales | product_waitlist | product_layout | product_average_score | product_total_vote | product_page_title | product_alias | product_price_percentage | product_msrp | product_canonical | product_warehouse_id | product_quantity_layout | product_taxability_code | price_value | price_value_with_tax | price_currency_id | price_min_quantity | price_access | files | files_name | files_description | files_limit | files_ordering | files_free_download | images | images_name | images_description | images_limit | images_ordering | images_free_download | parent_category | categories_namekey | categories_image | categories_ordering | categories | related | options. De kolom data is genegeerd
×
Attentie

De lijn '10000126;BITSET STANDAARD 7 DLG ZWAGER;Euro; 12.04' kon niet worden geïmporteerd Product niet gevonden
De lijn '10000130;ADVENTSKALENDER 4 WERA;Euro; 45.98' kon niet worden geïmporteerd Product niet gevonden
De lijn '10000131;ADVENTSKALENDER 5 WERA;Euro; 47.19' kon niet worden geïmporteerd Product niet gevonden
De lijn '10000132;ADVENTSKALENDER 6 WERA;Euro; 47.19' kon niet worden geïmporteerd Product niet gevonden
De lijn '10000133;ADVENTSKALENDER 7 WERA;Euro; 47.19' kon niet worden geïmporteerd Product niet gevonden
De lijn '10000140;KRAFTFORM KOMPAKT ZYKLOP MINI;Euro; 86.07' kon niet worden geïmporteerd Product niet gevonden
De lijn '10000145;IMPAKTOR BITSET 25MM 30 DELIG;Euro; 102.85' kon niet worden geïmporteerd Product niet gevonden
De lijn '70800025;BITSET TORSION DIAM. 10 DELIG;Euro; 40.84' kon niet worden geïmporteerd Product niet gevonden
De lijn '70800094;SCHROEVENDRAAIERSET XXL WERA;Euro; 84.07' kon niet worden geïmporteerd Product niet gevonden
De lijn '70800095;SCHROEVENDRAAIERSET 7DLG VDE;Euro; 76.21' kon niet worden geïmporteerd Product niet gevonden
De lijn '70800096;SCHROEVENDRAAIERSET 7DLG VDE;Euro; 67.84' kon niet worden geïmporteerd Product niet gevonden
De lijn '70800097;SCHROEVENDRAAIERSET 16DLG VDE;Euro; 102.96' kon niet worden geïmporteerd Product niet gevonden
De lijn '70800098;SCHROEVENDRAAIER HANDGREEP VDE;Euro; 31.69' kon niet worden geïmporteerd Product niet gevonden
De lijn '70800125;PRECISIESCHR.DR.SET 12 DELIG;Euro; 65.22' kon niet worden geïmporteerd Product niet gevonden
De lijn '70800145;SCHROEVENDRAAIERSET 6 DELIG;Euro; 66.67' kon niet worden geïmporteerd Product niet gevonden
De lijn '70800230;"BITSET 38 DLG 25 1/4""-DOP WERA";Euro; 102.49' kon niet worden geïmporteerd Product niet gevonden
De lijn '70800235;"BITSET 39 DLG 25 1/4""-DOP WERA";Euro; 112.41' kon niet worden geïmporteerd Product niet gevonden
De lijn '70800990;"SLAGSCHROEVENDRAAIERSET 1/2""";Euro; 166.01' kon niet worden geïmporteerd Product niet gevonden
De lijn '70810000;MAGNETISEERBLOKJE WERA STAR;Euro; 16.13' kon niet worden geïmporteerd Product niet gevonden
...

Edit Astrid: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Laatst bewerkt 22 dec 2016 16:25 door Astrid.
  • JoseZwager
  • JoseZwager's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 4

Producten importeren in Joomla

22 dec 2016 16:27
#2
Hallo JoseZwager,

Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.


Ik neem aan dat je een webshopextensie gebruikt en een import extensie? Zo ja, dan graag even vermelden welke. Nu blijft het echt gokken naar de oorzaak van je melding. Enige dat ik er nu aan kan zien is dat je waarschijnlijk een kolom met een niet-bestaande naam hebt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37060

Producten importeren in Joomla

27 dec 2016 15:45 - 27 dec 2016 16:39
#3
Beste Astrid,

De import extensie is via Stack en dan heb ik een Joomla template gedownload.
Geen idee hoe ik kan zien welke extensie ik precies gebruik.

Voorheen heb ik altijd een html site beheerd en daar kan ik mee lezen en schrijven.
Joomla is voor mij heel onduidelijk, maar wil het wel leren.

Groeten, Jose
Oh ja en dank je wel voor het welkom heten :)
Edit Astrid: Ik heb je reacties samengevoegd.
Laatst bewerkt 27 dec 2016 16:39 door Astrid.
  • JoseZwager
  • JoseZwager's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 4

Producten importeren in Joomla

27 dec 2016 16:39
#4
Heb je een link naar "stack", dat zegt me niets. En eventueel een link naar je site, zodat de leden mee kunnen kijken. Je zult volgens mij ook een webshopextensie moeten gebruiken als je producten wilt importeren overigen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37060

Producten importeren in Joomla

29 dec 2016 17:43
#5
Hieronder de link naar stack.
www.transip.nl/domeinnaam/

En dan de link naar mijn webshop.
Deze staat alleen als niet beschikbaar omdat ik eerst wil weten hoe joomla werkt.
www.wera-tools.nl/
  • JoseZwager
  • JoseZwager's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 4

Producten importeren in Joomla

29 dec 2016 19:50
#6
Sorry, maar ik kan het echt niet volgen. Ik weet nog steeds niet welke webshopextensie je gebruikt. En stack lijkt me een externe opslagmogelijkheid. Ik zie daar geen verwijzing naar een importextensie.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37060

Producten importeren in Joomla

03 jan 2017 08:44
#7
Beste Astrid,
Dank je wel voor de moeite. Ik ga mijn best doen om te kijken hoe ik het probleem op kan lossen.
Groeten, Jose
  • JoseZwager
  • JoseZwager's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 4

Producten importeren in Joomla

03 jan 2017 09:12 - 03 jan 2017 09:16
#8
Betekent dit dat wij dit topic dan nu kunnen sluiten, of wens je nog verdere hulp van ons.
In dat laatste geval geef dan nog even duidelijk antwoorden op de vragen van Astrid:
- Welke webshop gebruik je in je joomla-installatie (virtuemart, hikashop, etc.)
- Welke extensie / tool gebruik je voor de import
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Laatst bewerkt 03 jan 2017 09:16 door Astrid.
  • Romke
  • Romke's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 3629
Moderators: Juliank92JellePeterRomke
Tijd voor maken pagina: 0.811 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie