Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Als je zelf een extensie ontwikkelt, kan je hier je vragen stellen.

3.7 Component, Toon geen page-title én menutitel is upperca

3.7 Component, Toon geen page-title én menutitel is upperca

30 mei 2017 20:52 - 30 mei 2017 20:54
#1
Goedenavond!

Ik maak gebruik van een Joomla 3.7 installatie om een website te bouwen.
Nu wil ik zelf graag een component toevoegen, zodat deze makkelijk, net zoals de default componenten, gewoon vanuit de backend in Joomla kan benaderen.
Ik heb hiervoor een simpel "Hello world" component gedownload van een github repository. Vervolgens alle naampjes aangepast naar de naam zoals ik dat graag wilt. Vervolgens geinstallerd. Tot zover allemaal goed.

Maar, als ik nu naar Componenten ga in Joomla, dan is het eerste wat me opvalt al dat de naam van mijn component in HOOFDLETTERS staat. Terwijl in m'n XML toch echt geen gebruikt gemaakt word van hoofldetters. (Zie bijgevoegde screenshot).
De pagina word wel netjes geladen. Maar, nu zie ik ook dat de blauwe balk niets meer toont. In de broncode zou dat de h1 met class page-title moeten zijn.

Kan iemand mij helpen om de UPPERCASE om te zetten naar de naam zoals ik in de XML gespecificeerd heb? En hoe krijg ik het voor elkaar om mijn component een titel te geven die in de blauwe balk getoond word.

(In de screenshot heb ik hoop ik duidelijk gemaakt).

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Laatst bewerkt 30 mei 2017 20:54 door Matse.
  • Matse
  • Matse's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 1

3.7 Component, Toon geen page-title én menutitel is upperca

31 mei 2017 16:55
#2
Hallo Matse,

Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Heb je ook al in je taalbestanden gekeken? Voor zover ik weet worden deze variabelen niet uit het xml bestand gehaald.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37103
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.912 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie