Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Als je zelf een extensie ontwikkelt, kan je hier je vragen stellen.

Datso gallery voor Joomla 3.x

Datso gallery voor Joomla 3.x

18 aug 2016 16:23
#1
Hallo beste mensen,

Ik heb even een vraag. Weet iemand hier of er nog een Datso Gallery voor Joomla 3 wordt ontwikkeld?
Ik heb overal op internet gezocht en ook gekeken op de website van Datso, maar daar staan nog steeds 2.5 versies op.

Ook heb ik de kerel al diverse malen gemaild, maar geen reactie.
Mijn persoonlijke mening is: Als je dan geen nieuwe versie maakt voor J3, en je site is eigenlijk al 2 jaar lang verouderd, met verouderde spullen van J2.5, haal hem dan van internet af! Zeker ook omdat de goede man wil dat je betaald voor zijn spullen.

Maar als iemand the place to be weet, waar wel Datso Gallery voor Joomla 3 te krijgen is. Alvast erg bedankt voor het melden.

Groetjes, Mark
  • mrmark
  • mrmark's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 46

Datso gallery voor Joomla 3.x

18 aug 2016 16:33
#2
Tja, blijkbaar is er dus geen nieuwe versie van deze gallery meer ontwikkeld.
Dat betekent dus overstappen naar iets anders.

Ik zal dit topic sluiten.
Mocht je zelf nog niets anders gevonden hebben, maak dan even een nieuw topic aan waarin je aangeeft waar de Gallery-extensie voor Joomla aan moet voldoen.
Zo kunnen andere forumleden je dan misschien een goede tip geven voor een vergelijkbaar alternatief.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Berichten: 11158
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.893 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie