Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Als je zelf een extensie ontwikkelt, kan je hier je vragen stellen.

opgelost ->get functies in een module

->get functies in een module

22 mrt 2015 01:29 - 22 mrt 2015 09:47
#1
Hallo, ik ben bezig met een module een zeer simpel maar nu vraag ik me af wat ik mis.
wat ik kan niks ophalen met de get functie zie hierbij mijn voorbeelden.
de email wil niet versturen tenzij ik het email adres niet via get->...... ophaal maar gewoon onderin de mailto direct zet maar ik zil juist een venster bij het module admin scherm om een email adres te kunnen veranderen vandaar via de get->....

PS: mocht u mij kunnen helpen zou je dan zo vriendelijk willen zijn op oom de pagina te noemen waar ik het moet plakken bv.

ik ben echt een beginner ! bedankt


helper.php
Code: