Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
1 De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
2 De volledige url van je website indien mogelijk.
3 De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Meertalige site met T3-BS3-Blank template

Meertalige site met T3-BS3-Blank template

27 mrt 2017 20:23 - 27 mrt 2017 20:25
#1
Ik heb probleem bij het maken van meervoudige website: ik krijg menu items maar in 1 taal te zien, kom binnen op deel voor alle talen (met maar 1 menu item) en krijg talen buttons niet op goede plek.

ik heb van bestaande website geprobeerd een meertalige website te maken
Ik heb een mainmenu alle talen gemaakt, hoofdmenu voor NL, mainmenu voor Eng. Verder modules aangemaakt: hoofd en main en bestaande hoofdmenu gedeactiveerd. Vervolgens categorieën, artikelen toegewezen aan NL of Eng (engels voorlopig 2 categorieen en artikelen).
Ik kom op website via mainmenu alle talen en heb daar alleen home menu-item staan.
Bovenin (niet op de goede plaats) kun je kiezen NL of ENG. BIJ NL krijg ik wel alle menu items te zien en werkt alles. Bij Eng krijg ik geen menu items en alleen Engelse welkomstekst.

Ik graag willen starten met volledige Nederlandse website en in Engelse site alle (toekomstige) menu items willen zien.
De taalbuttons komen niet in speciale module-locatie. Als ik die selecteer is functie niet zichtbaar.

Voorbeeld van website zoals hij nu is, is te zien op www.pluktuindebosrand.nl

Ik gebruik joomla 3.6.5 stable
template t3-BS3-Blank standaard

Ik las dat het aan template kan liggen? Ik ben geen whizzkid met de joomla, dus ik hoop op duidelijk advies/hulp. Bedankt alvast
Petra

Edit Jelle: Ik heb je andere post/topic verwijderd omdat crossposting hier verboden is.
Laatst bewerkt 27 mrt 2017 20:25 door Jelle.

Meertalige site met T3-BS3-Blank template

27 mrt 2017 20:32
#2
Hallo Petra,

Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Klopt. T3 framework werkt anders met meertaligheid. Kijk hier maar even:
joomlaux.com/blog/item/71-how-to-create-...mework-template.html
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37115

Meertalige site met T3-BS3-Blank template

27 mrt 2017 21:18 - 27 mrt 2017 21:46
#3
Hallo Astrid,

Het menu werkt nu, probleem zat erin dat ik voor T3-BS3-Blank per taal een style moest aanmaken.
Dus t3-bs3-blank standaard voor mainmenu alle talen
T3-bs3-blank nederlands en t3-bs3-blank engels.
Dank je wel voor je snelle reactie en oplossing.

[strike]Ik heb nog wel 2 andere (kleinere) problemen. Ik wil graag standaard starten met de Nederlandse pagina. Nu start hij met de taal die je het laatst hebt geselecteerd. Sluit je af met engels, dan start hij ook weer met engels.
Weet je ook hoe ik dit aan kan passen zodat hij altijd met nederlands start? Ik heb bij alle talen ook als nederlandse site als pagina, maar maakt niet uit met waar hij mee start.

De buttons voor de taal staan op positie home-0 waar ik ook tekst heb staan. Als ik taal-selectiemodule op positie lanquageswitcherload zet, komen ze niet op de website te staan. Op zich werkt het wel op home-0 positie, maar die heb ik eigenlijk voor mijn tekst.[/strike]
Laatst bewerkt 27 mrt 2017 21:46 door Astrid.

Meertalige site met T3-BS3-Blank template

27 mrt 2017 21:48
#4
Graag 1 onderwerp per vraag. Maak per vraag en nieuw draadje aan svp. Ik zal deze op opgelost zetten.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37115
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.824 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie