Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Template full-width maken met T3 Framework

Template full-width maken met T3 Framework

07 nov 2017 17:06
#1
Ik ben bezig met de template JA_Platon. Deze template is niet over de volle breedte gemaakt en ik wil dat graag aanpassen. Aangezien het een T3 framework heeft, dacht ik dat ik het moest aanpassen in het variables.less document. Ik heb hier het onderstaande gedeelte gevonden, waarin de maten worden weergegeven. Echter na wijzigen, gebeurt er niets en wordt de template nog steeds niet over het volledige scherm weergegeven. Hoe kan ik dat laatste stapje nemen zodat de template toch over de volle breedte wordt weergegeven of zit ik toch in het verkeerde document de aanpassingen te maken?

Code:
// Container sizes // -------------------------------------------------- // Small screen / tablet @container-tablet: ((720px + @grid-gutter-width)); @container-sm: @container-tablet; // Medium screen / desktop @container-desktop: ((940px + @grid-gutter-width)); @container-md: @container-desktop; // Large screen / wide desktop @container-large-desktop: ((1140px + @grid-gutter-width)); @container-lg: @container-large-desktop; // HD screen @container-hd-desktop: ((1440px + @grid-gutter-width)); @container-hd: @container-hd-desktop;
Met Joomla hoef je je nooit meer te vervelen!
  • MvD010
  • MvD010's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 169

Template full-width maken met T3 Framework

08 nov 2017 16:34
#2
Heb je je .less bestand ook "gecompiled" naar css?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37060

Template full-width maken met T3 Framework

08 nov 2017 16:46
#3
Ja, kan je er in plaats van px ook bijvoorbeeld 100% in zetten zodat hij altijd full width is op elk scherm?
Met Joomla hoef je je nooit meer te vervelen!
  • MvD010
  • MvD010's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 169
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 2.676 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie