Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost verdwijnen van hoofdmenu(genaamd main)plus zijmenu

verdwijnen van hoofdmenu(genaamd main)plus zijmenu

20 jul 2017 13:28 - 20 jul 2017 13:31
#1
mijn probleem is nu al een aantal maanden dat ik het niet voor elkaar krijg om mijn hoofd menu(Main) Niet zover krijg dat deze blijft staan. Ook een nieuwe Joomla er over heen zetten via FTP hielp niets. Het vreemde blijft wel dat het op de ene dag eerder of vaker is verdwenen dan andere dagen. Ik heb nu bruteforce geinstaleerd. Daarvoor al alles schoon gemaakt pagina voor pagina. Ik kon dus ook niet terug naar een oude Joomla. Want die was lam gelegd door mijn profider eerder. zelfs mijn achtergrond verdwijnt steeds tegelijk met het verdwijnen van de boven genoemde menus.
Mijn website heb ik nu geupdate naar de laatste versie joomla 3.7.3. Maar Main menu staat er nog steeds. Weet nu even niet wat te doen. graag hulp.Ik weet niet of dit zo kan maar mijn website adres is www.motorlifestyle.nl
Laatst bewerkt 20 jul 2017 13:31 door motorlifeArtist. Reden: nog geen site adres toegevoegd

verdwijnen van hoofdmenu(genaamd main)plus zijmenu

20 jul 2017 14:02 - 20 jul 2017 14:03
#2
Hallo,

Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Dit is wel heel vreemd, kan het zijn dat er iemand ook toegang heeft tot de backend van de site en die een spelletje met jou speelt?
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum.
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Laatst bewerkt 20 jul 2017 14:03 door Jelle.
  • Jelle
  • Jelle's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 13589

verdwijnen van hoofdmenu(genaamd main)plus zijmenu

20 jul 2017 14:12
#3
Ik vermoed dat het veroorzaakt wordt door de extensie jbetolo.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37102

verdwijnen van hoofdmenu(genaamd main)plus zijmenu

20 jul 2017 22:24
#4
Dat zou dus heel goed kennen. Ik vind het ook vreemd dat mijn hosting zo afwijzend is wat joomla hosting betreft. Dit is sinds zij een eigen c.m.s. hebben ontwikkeld. Weigeren iedere hulp als het om Joomla gaat. Maar ja dat is een mogelijkheid. Ik lig ook enorm onder vuur heb ik gezien aan de administratie van Bruteforce. Plus ik heb een plug-in geinstaleerd die kopiëren tegengaat. Dat werkt wel gelukkig. Ook is het vreemd dat toen ik een Firefox extensie gebruikte om mijn links te checken of ze nog goed verbonden waren. Dat toen ook mijn menu verdween wanneer ik dat programmaatje gebruikte. Het programma gaf gebroken links aan die helemaal niet gebroken waren ontdekte ik later pas. Dus gelijk gedeinstalleerd natuurlijk. Dus wat is hier nu aan de hand. geen idee.

Het zou niet zo moeten zijn dat dit gebeurt of mogelijk is. Dus rest een ding die mogelijkheid er uit halen uit het systeem. Nu heb ik er aan gedacht om de informatie uit mijn database te halen wat de inhoud betreft. Maar dit is niet waar ik goed bekend mee ben. Wat Jbetolo (zoals Astrid noemde) betreft, deze heb ik nu uitgezet. Maar volgens mij had ik het probleem al voor dat ik dit programma installeerde. Ik ben dus eigenlijk doorgegaan met uitbouwen van mijn site. omdat ik anders kom stil te staan.

Dat is al een keer gebeurt door hackers. Toen heeft het hosting bedrijf mij gewaarschuwd en toen kort er na de toegang tot mijn site geblokeerd ik kon niets meer! Toen heb ik de site helemaal opnieuw opgebouwd de artikelen die ik toen al had over gezet door te copieren en plakken :) en weer doorgegaan. Nu begin ik langzaam aan door te breken op vakantie gebied dus wil ik graag hulp om dit op te lossen. Zou het geweldig vinden als dit kan. O ja ik ben ook naar een nieuwe database gegaan.hoopte dat dit hielp.Maar helaas.

Laatst kwam ik wel iets vreemds tegen. Ik had alle verborgen links uit mijn pagina's gehaald die verwezen naar goedkope medicijnen enz. Maar nu laatst zag ik toch een link voorbijkomen ik meen in een analitics programa op de server. Ik weet het niet zeker. Maar die verwees weer of opnieuw naar deze site voor medicijnen enz. Maar ik kon de troep dit keer niet vinden toen ik ging zoeken.

verdwijnen van hoofdmenu(genaamd main)plus zijmenu

20 jul 2017 22:35
#5
Ik zie je menu's nu gewoon. Schoon je browser cache eens op.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37102

verdwijnen van hoofdmenu(genaamd main)plus zijmenu

23 jul 2017 21:48
#6
Heel erg bedankt voor de hulp Astrid.

verdwijnen van hoofdmenu(genaamd main)plus zijmenu

24 jul 2017 08:53
#7
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.

Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer ;)
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37102
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.207 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie