Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Formulieren werken niet meer | www.ferrariverhuur.nl

Formulieren werken niet meer | www.ferrariverhuur.nl

28 sep 2016 22:38
#1
Ik heb afgelopen week de website www.ferrariverhuur.nl overgezet van de ene naar de andere server (strato.nl, windows server). Nu blijkt dat daar de php instellingen zo zijn dat het programma 'form to mail' niet meer werkt. Als men het formulier invult kan deze niet worden verzonden.

Ik heb op de website bij strato.nl wel iets gevonden: www.strato.nl/faq/article/1315/De-basisi...-PHP-bij-STRATO.html
Dit gaat over: Parameter: register globals off. Waarschijnlijk heeft het daarmee te maken en moet ik aanpassingen in de config.php maken? Ik ben geen programmeur en kom er niet uit helaas.

Wie kan me hiermee verder helpen?
  • Jozzyb
  • Jozzyb's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 45

Formulieren werken niet meer | www.ferrariverhuur.nl

29 sep 2016 08:42
#2
Welke mailinstellingen gebruik je? Werkt de testmail wel? Werkt een standaard Joomla contactformulier wel? Gebruik je een e-mailadres dat gekoppeld is aan het domein?
Als je denkt dat dit aan de serverconfiguratie ligt, dan kan je beter contact met Strato opnemen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37113
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.768 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie