Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Probleem SP Facebook module - 2

Probleem SP Facebook module - 2

29 jul 2018 14:13
#1
Ik heb afgelopen week een item op het forum geplaatst mbt de module SP Facebook (Probleem SP Facebook module). De faces waren verdwenen. Ben toen door Astrid doorverwezen naar de producent van de module. Aangezien ik op hun forum geen antwoord kon vinden en als ik het goed begrepen heb een betaalde abo af moest sluiten, om een vraag te plaatsen, probeer ik het hier nog een keer.
Zowel op mijn nieuwe site die ik in Xampp aan het bouwen ben alsook op de nu gepubliceerde site ( www.zwolleinbeeld.nl ) is het niet zichtbaar zijn van de faces een probleem.
Ik ben er achter gekomen, dat op beide sitea de faces zichtbaar zijn, op het moment dat ikzelf op Facebook ingelogd ben. Heb ik mij afgemeld, dan verschijnt de tekst "Wees de eerste van je vrienden die dit leuk vindt.". Is dit normaal? Zo ja, is dit te wijzigen? Ik hoor graag van u!
  • jcsmit
  • jcsmit's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 154

Probleem SP Facebook module - 2

29 jul 2018 14:21 - 29 jul 2018 14:24
#2
De beelden zijn alleen te zien als je bent ingelogd. Je hebt dus een account openstaan als je de beelden ziet. Facebook schermt de beelden af als je niet bent ingelogd. Dit heeft te maken met de privacy van jouw vrienden. Het tonen op een openbare website is dus niet mogelijk. Kijk eens of de berichten op de facebook pagina op openbaar staan? Als ze alleen voor vrienden staan, dan worden ze inderdaad niet getoond. Staan ze openbaar dan zouden ze wel getoond moeten worden.
Laatst bewerkt 29 jul 2018 14:24 door pjasmits.
  • pjasmits
  • pjasmits's berichtenfoto
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 177

Probleem SP Facebook module - 2

29 jul 2018 15:07
#3
Aha. Dank voor de reactie. Onder instellingen - Berichten van bezoekers stond "Berichten van andere mensen op de pagina uitschakelen" aangevinkt. Ik neem aan dat je dit bedoeld. Het is mij duidelijk het wordt kiezen of delen. Ik kies er dan toch voor om deze instelling te behouden. Dan maar geen faces!
  • jcsmit
  • jcsmit's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 154
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.881 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie