Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Waarschuwing Import users to Joomla from Excel or CSV

Waarschuwing

19 mei 2018 16:43
#1
Weet niet in welke categorie ik een waarschuwing mag plaatsen over een Extension uit de Joomla Extensions Directory
die ik aangekocht heb van UkrSolution, namelijk Import users to Joomla from Excel or CSV .
De klacht/waarschuwing gaat niet zozeer over de extensie maar wel over de betaling ervan.
De goedkoopste versie wordt aangeboden voor € 9,99 deze heb ik gekocht en betaald met Paypal,
maar tot mijn verbazing zag ik op mijn paypal account dat er automatisch en zonder hiervan vooraf melding van te geven
recurring payments aangemaakt waren zodat ik om de drie maanden veertig keer € 9.99 zou moeten betalen.
De ondersteuning en updates voor deze extensie gelden voor drie maanden daar komt die betaaltermijn wellicht vandaan, mij lijkt dat geen geldige reden om daarvoor zonder waarschuwing of toestemming van de koper automatische betaalopdrachten aan te maken.
Ik heb de automatische betalingen stopgezet en Ukr Solution hiervan per mail op de hoogte gesteld tot op heden geen reactie ontvangen.

Bij deze dus een waarschuwing kijk uw eventuele betaal opdrachten aan dit bedrijf goed na,
  • Westenschouwen
  • Westenschouwen's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 13

Waarschuwing

19 mei 2018 18:07 - 22 mei 2018 20:07
#2
Dank je wel voor de waarschuwing. Verplaatst naar de juiste categorie en ook gesloten om te voorkomen dat er hier een discussie over ontstaat. Je kunt het beste ook even op de JED de extensie een slechte beoordeling geven, met jouw ervaring erbij. Dat is de eerste plaats waar gebruikers kijken die een extensie willen downloaden. En als je een account hebt of aanmaakt op de JED, dan kan je de extensie ook rapporteren.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Laatst bewerkt 22 mei 2018 20:07 door Jelle.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37060
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.161 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie