Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Zoekmachine installeren

Zoekmachine installeren

13 jul 2017 23:07 - 14 jul 2017 09:23
#1
Op 2 joomla 3.7.3 sites wil ik een zoekmachine installeren, die niet alleen de content op de webpagina's doorzoekt (zoals met Slim Zoeken), maar ook de documenten op de site (bijv in een map 'Archief'), waarnaar verwezen wordt vanuit de artikelen op de webpagina's. Dat zijn vnl pdf's.
Ik heb het vergeefs geprobeerd met JiFile, maar daar krijg ik foutmeldingen over ontbrekende bestanden/libraries en ook Google Custom Search (CSE) lukt mij niet om te installeren. Andere zoekmachine programma's vind ik eigenlijk niet, behalve Sphider, dat er mooi uitziet, maar waar ik onvoldoende houvast heb aan de summiere en (voor mij) tamelijk technische installatie instructie en hun Helpdesk reageert niet (lijkt al van enige jaren geleden).
Kan iemand mij een goed bruikbaar zoekmachine programma aanbevelen?
[strike]2. kan iemand mij assisteren om Sphider te installeren?[/strike]
Edit Astrid: Graag 1 onderwerp per vraag.
Laatst bewerkt 14 jul 2017 09:23 door Astrid.
  • henkvdbeukel
  • henkvdbeukel's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 14
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.705 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie