Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Rechter menu's komen onderaan de content

Rechter menu's komen onderaan de content

08 jul 2017 15:01
#1
Ik heb vanmorgen ontdekt dat op de website www.franciscus-parochie.nl in een geval de rechter menu's naar onderen verspringen. Dat gebeurt na het aanklikken van Nieuws onder H. Franciscus. Bovendien worden het vijfde bericht en de menu's smaller. Bij de andere drie locaties gaat een en ander wel goed. Het probleem ontstaat bij het derde nieuwsbericht; als ik het aantal berichten op 2 zet gaat het goed.
Ik heb al geprobeerd om het op te lossen door een menu dat wel goed werkt (Assen) te kopieren naar Franciscus, maar dat helpt niet.
Wie heeft een suggestie?
  • wesselsjan
  • wesselsjan's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 387

Rechter menu's komen onderaan de content

08 jul 2017 15:10
#2
Kan het zijn dat je in je tempate iets hebt veranderd met het weergeven van een blog?
Er staat nu één artikel samen met een blok waar weer twee artikelen in zitten. En omdat er dan geen ruimte meer is voor het rechtermenu schiet deze naar beneden.
  • ArjanR
  • ArjanR's berichtenfoto
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 72

Rechter menu's komen onderaan de content

08 jul 2017 15:16
#3
Ik heb in de template niets veranderd. Bovendien zou het dan bij het Nieuws van de drie locaties ook fout moeten gaan, omdat daar dezelfde layout wordt gebruikt.
Ik zie trouwens 3 keer 2 artikelen naast elkaar, waarvan de vierde iets naar links staat en de vijfde (plus het menu) smaller.
  • wesselsjan
  • wesselsjan's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 387

Rechter menu's komen onderaan de content

08 jul 2017 16:32
#4
Ik heb de oplossing gevonden: in sommige artikelen stonden codes (o.a. <div> en </div>) die ik er normaal altijd uithaal, door copy/paste via kladblok. In mijn vakantie heeft mijn vervanger dat vergeten. Door de codes te verwijderen loopt het nu weer goed.
  • wesselsjan
  • wesselsjan's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 387
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.746 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie