Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Maak altijd een backup!

Verkeerde kop boven artikel bij module nieuwste artikelen

Verkeerde kop boven artikel bij module nieuwste artikelen

09 mei 2018 10:59 - 09 mei 2018 18:42
#1
Hoi,
Sinds afgelopen week blijkt dat als ik een specifiek artikel aanklik, gepresenteerd via module Nieuwste artikelen, en daarna een ander artikel dat ik telkens de kop kwijt ben van het aangeklikt artikel en de kop te zien krijg van dat specifieke artikel. De inhoud van het aangeklikt artikel wordt wel goed getoond.
Ik werk met Joomla 3.8.7, ben met alle extensies helemaal bij.
Dit "euvel" heb ik per toeval ontdekt.
Hierbij de link naar mijn site .

Als je vervolgens bij Nieuw/Aangepast een artikel aanklikt, maar nog niet het artikel met de kop: Duurzaamheidsplannen Heiloo dan werkt het zoals het hoort.
Klik je vervolgens weer wel op de link Duurzaamheidsplannen Heiloo en even later op een willekeurige andere link dan wordt de kop van aangeklikt artikel niet getoond, maar wel dat van Duurzaamheidsplannen Heiloo
(ben ik nog een beetje helder :))

Het lijkt een beetje op een eerder probleem:
www.forum.joomlanl.nl/forum/3-x-installa...nu-en-kop-verdwijnen

Ron
Edit Astrid: Ik heb de titel van je topic iets aangepast omdat (Verkeerde kop oven artikel bij module nieuwste artikelen) mij onduidelijk leek voor andere lezers.
Laatst bewerkt 09 mei 2018 18:42 door Astrid.
  • RonP
  • RonP's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 93

Verkeerde kop boven artikel bij module nieuwste artikelen

09 mei 2018 19:12 - 09 mei 2018 19:12
#2
Heb je het al eens met een standaard template getest? Artisteer wordt al lang niet meer geüpdatet. Ik zie ook dat je url's ineens veranderen. Dus het kan ook nog aan je menu-structuur liggen.
Code:
https://www.heilooenergie.nl/index.php/73-onze-correspondenten/energie-transitie/2764-cheap-hydrogen-fuel-may-soon-arrive-after-new-discovery
Code:
https://www.heilooenergie.nl/index.php/duurzaamheidsplannen-heiloo/73-onze-correspondenten/energie-transitie/2764-cheap-hydrogen-fuel-may-soon-arrive-after-new-discovery
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Laatst bewerkt 09 mei 2018 19:12 door Astrid.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37105

Verkeerde kop boven artikel bij module nieuwste artikelen

09 mei 2018 19:34
#3
Astrid,
Dank voor de aanpassing in de kop, excuses voor mijn slordigheid.
Je geeft o.a. aan de de menuinstellingen wijzigen maar ik werk in dit geval niet met menus maar toon een aantal, volgens instelling, artikelen uit diverse categorieën. Dus infeite heb ik geen"sturing" over de links.(url's)
Alleen na bekijken van artikel "Duurzaam....." gaat het daarna met alle andere artikelen fout. Het is pas verholpen als ik weer naar Home terugga en geen klik doe via "Duurzaam..."
Ik heb inderdaad ooit Artisteer gebruikt, blijkbaar moeten templates ook bijgehouden worden binnen update trajecten, is mij tot nu niets over bekend.
Ik zal in een back-up omgeving een wisseling doen naar een andere, niet Artisteer, template.

Ron
  • RonP
  • RonP's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 93
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.323 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie