Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Maak altijd een backup!

Nieuwe router 3.8.0 vraag

Nieuwe router 3.8.0 vraag

20 sep 2017 17:11 - 20 sep 2017 17:13
#1
Ik heb gisteren de upgrade van 3.7.5 uitgevoerd naar 3.8.0 en probeer in de configuratie onder articles ->integration de nieuwe router aan te zetten (expirimental en remove id's).

Voor alle artikelen krijg ik nu netjes een schone url en kan deze ook terugvinden in de object. Maar wanneer ik via de module com_articles_category (geef alle artikelen als link in een categorie) het artikel wil benaderen dan krijg ik een 404. Zet ik de configuratie naar expirimental maar met behoud van id's dan werken de links prima.

Weet iemand een goede NL / ENG uitleg over wat nu wel werkt en niet zou werken met de router aanpassing?

Zie:

aoeo4ever.net/news/website/we-re-back.html (werkt)
aoeo4ever.net/knowledgebase/package-type...onsumableeffect.html (werkt niet)
Laatst bewerkt 20 sep 2017 17:13 door mindgem.
  • mindgem
  • mindgem's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 4

Nieuwe router 3.8.0 vraag

20 sep 2017 18:02
#2
Hm ziet er naar uit nadat ik een clean install heb gedaan dat er een issue is wanneer er een artikel met eenzelfde alias bestaat als een categorie.
  • mindgem
  • mindgem's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 4
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.329 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie