Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

Artikelen per gebruiker

Artikelen per gebruiker

01 sep 2014 10:08
#1
Ik ben opzoek naar een systeem waarbij ingelogde gebruikers bepaalde artikelen kunnen zien.

Dus per gebruiker één of meerdere artikelen, nu ben ik redelijk bekend met Joomla maar niet echt met VM ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Het is de bedoeling dat iemand die een artikel zoekt dit kan zien als wij het voor hem hebben gevonden.

Ik denk dat het invoeren van een zoekopdracht via Breezingsforms kan als wij dan iets hebben gevonden plaatsen wij dit als een product in VM zodat de klant het kan kopen en betalen via iDeal.

Frank,
  • esprit-zero
  • esprit-zero's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 2

Artikelen per gebruiker

01 sep 2014 11:54
#2
Hallo Frank,

Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Ik zie zo geen mogelijkheid om binnen VM aan te geven dat er per gebruiker specifieke producten getoond moeten worden. Zou eventueel kunnen met klantgroepen, maar dan moet je voor elke gebruiker een aparte klantgroep aanmaken en dat lijkt me ook een beetje omslachtig.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37114

Artikelen per gebruiker

01 sep 2014 11:56
#3
Dat zou in eerste instantie nog niet z'n groot probleem zijn omdat we uiteindelijk zelf iets willen (laten) ontwikkelen als het een succes wordt!

Maar ik begrijp dat het dus wel kan met VM?
  • esprit-zero
  • esprit-zero's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 2
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.972 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie