Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Aanbieder domein, hosting & mail

Aanbieder domein, hosting & mail

23 apr 2014 09:42 - 23 apr 2014 14:44
#1
Ik heb het hele pakket op het moment bij de aanbieder mijndomein lopen, maar ik word er echt helemaal gek van. Echt ongelofelijk hoe vaak ze daar problemen hebben waardoor websites slecht te bereiken zijn en dat men mails niet ontvangen of terugkrijgen na verzenden.

Het regent klachten, maar de problemen oplossen blijft uit. Het enige wat je hoort is dat je een support ticket moet aanmaken en dat terwijl je mail het dus niet doet :S

Ik ben er nu wel een beetje klaar mee en wil graag op zoek naar een andere aanbieder. Op het moment betaal ik €39, - in de btw per jaar aan het standaard pakket voor domeinnaam, hosting & mail.

Wie heeft tips voor een betere aanbieder, uiteraard geschikt voor hosting van Joomla websites, een goede support, weinig problemen en het liefst ongeveer voor datzelfde bedrag?

Alvast bedankt! :)

Edit Jelle.D: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Laatst bewerkt 23 apr 2014 14:44 door Jelle.
  • s-mira
  • s-mira's Profielfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Aanbieder domein, hosting & mail

23 apr 2014 09:47
#2
Dit forum draait op de servers van Wned (zie ook de banner linksboven).
Daar zijn wij erg tevreden over.

Zelf heb ik ook enkele sites bij deze provider.
Verder hebben anderen hier op het forum ook goede ervaringen met Protagonist, Byte en Siteground (wel een stuk duurder).
En als je in dezelfde prijs wil blijven kun je naast Wned ook kijken bij Antagonist.

Alle genoemde providers hebben een goede support en hebben hun servers Joomla!vriendelijk ingericht.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Berichten: 11168

Aanbieder domein, hosting & mail

24 apr 2014 20:44
#3
Het voordeel van Siteground is dat ze een erg goeie support hebben, is wel in het Engels via chatbox.
Het is dag en nacht geopend en ik zelf ben er uiterst tevreden over.
Ze helpen met de meest gekke dingen die met Joomla of een ander pakket te maken hebben.
Ik vindt maar dat is mijn mening dat ze het geld wel waard zijn.
Met vriendelijke groeten, Piet Manders

www.heijen.info
  • mandersp
  • mandersp's berichtenfoto
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 368
Moderators: Juliank92JellePeterRomke
Tijd voor maken pagina: 1.196 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie