Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Linkde Joomla! reclame image verwijderen of veranderen.

Linkde Joomla! reclame image verwijderen of veranderen.

27 aug 2014 21:48 - 28 aug 2014 09:06
#1
Hoi hoi,

Ik heb een vraag, het zal vast eens eerder gevraagd zijn, maar ik heb het antwoord nog helaas niet gevonden. Internet afgespeurd maar iets echt bruikbaars tot nog toe niet gevonden :dry:

Ik heb een webstie, jantinelubbers.com daarin staat onder het logo een 'pro joomla! template' plaatje. Dit plaatje is gelinkt naar de globberstheme website. Het plaatje heb ik gevonden, maar ik kan de link niet vinden in mijn bestanden. Ik weet dat er een programmaatje is dat alle geselecteerde bestanden kan doorzoeken op tekst en inhoud. Echter kan ik het programmaatje wat ik eerder gebruikte niet vinden. (het is iets met spy of detective en het icoontje is in ieder geval van een spion.

Verder, onder aan de website heb ik ook een link van globbersthemes staan die ik evenmin verwijderd krijg.

Het template heb ik gekocht, dus volgens mij mag ik deze reclame dus ook verwijderen.

[strike]O en nog een vraag, de foto op de homepage, dat staat volgens mij ook hardscripted in het template, daar wil ik graag een andere extentie voor gaan gebruiken maar dan moet ik deze er wel uit weten te halen. Jullie een goed idee hiervoor? [/strike]

Alvast bedankt!!

Met vriendelijke groet,
Jantine
Laatst bewerkt 28 aug 2014 09:06 door Astrid.
  • jantine90
  • jantine90's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 5

Linkde Joomla! reclame image verwijderen of veranderen.

27 aug 2014 22:30 - 28 aug 2014 13:08
#2
Hallo Jantine,

Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

[strike]Dan moet je de Licentie aanschaffen voor 5 euro. In de gratis versie mag dit niet verwijderd worden.
Zie voorwaarden op hun site.
[/strike]
Sorry, verkeerd gelezen, zie nu pas dat je hem gekocht hebt. Ik zie geen 'pro joomla template' plaatje.
Op hun site staat dat je contact op kunt nemen met de makers als je problemen hebt.

if you have problems or questions concerning the joomla templates or the use of licenses, please contact me, i happy to help


Enne...... graag 1 onderwerp per topic. Maak gerust een nieuw draadje aan voor je vraag over de foto op de homepage.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Laatst bewerkt 28 aug 2014 13:08 door Astrid.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37119
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.818 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie