Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Phoca galerie in aparte modulepositie

Phoca galerie in aparte modulepositie

29 jul 2014 21:19 - 29 jul 2014 21:22
#1
Hallo Joomlers,

Weet iemand of het mogelijk is om naast een Phoca Galerie in een aparte modulepositie een gekoppeld artikel te plaatsen? Dus zodra een galerie gekozen wordt moet er een bijbehorend artikel getoond worden, bijvoorbeeld via een 'custom html' module of 'place article anywhere'
Technisch gesproken: Is er een mogelijkheid in php of html om een variable met de naam van de galerie-categorie door te geven aan een andere module die het artikel weergeeft waarvan de naam gelijk is aan de bijbehorende Phoca galerie?
Een galerie plugin in het artikel is geen geschikte oplossing. Verschillende mensen kunnen de artikelen bewerken en al meerdere malen is de plugin daarbij per ongeluk gewist of gewijzigd.
Een ook geschikte oplossing zou exact het omgekeerde zijn, dus zodra artikel x geopend wordt zal op de naastliggende modulepositie de bijbehorende galerie getoond worden, en voor artikel y dus een galerie-categorie-y. Maar i.v.m. de huidige werking van de website heb ik bij voorkeur de 1e oplossing.
De teksten plaatsen in het tekst vak van de phoca Galerie is ook geen oplossing omdat ik ook diverse zoekmodules in de website gebruik die met tags werken en alleen in artikelen kunnen zoeken.

Alvast bedankt!

Joomla 2.5.22
Phoca 3.2.6

Ik kan php redelijk lezen en begrijpen maar ben zeker geen php programmeur, als iemand me op weg helpt lukt het waarschijnlijk wel.
Laatst bewerkt 29 jul 2014 21:22 door xirilius.
  • xirilius
  • xirilius's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 1

Phoca galerie in aparte modulepositie

29 jul 2014 22:18
#2
Hoi xirilius,

Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Probeer het eens met MetaMod
groetjes,
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • AnneM
  • AnneM's berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Berichten: 1863

Phoca galerie in aparte modulepositie

01 aug 2014 12:31
#3
Waarom gebruik je de Phoca Gallery Image Module niet Gebruik ik zelf ook. Je kan deze kopiëren en per artikel aangeven welke je wil hebben. je geeft per gekopieerde module aan welke map (ID) hij moet tonen
Hier te vinden
  • Naj Kwin
  • Naj Kwin's berichtenfoto
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 231
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.928 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie