Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Plaats afbeelding omschrijving wijzigen Gallery Power Play

Plaats afbeelding omschrijving wijzigen Gallery Power Play

24 jul 2014 20:31
#1
Heeft iemand toevallig ervaring met XML/SWF Gallery Power Play ( xmlswf.com/joomla-gallery-power-play/ en extensions.joomla.org/extensions/photos-...-flash-gallery/19797 ) en dan met name de mogelijkheid om de beschrijving van de afbeelding onder de afbeelding weer te geven in plaats van aan de bovenkant?

Vrijwel onderaan deze pagina vm.xmlswf.com/joomla-modules/joomla-25-gallery zijn de verschillende licenties weergegeven. De "Special Version" aa $99 geeft ook HTML, SWF en XML als beschrijving. Wat daar precies mee bedoeld wordt kan ik niet vinden, maar meest logische lijkt me dat je daarmee de beschikking krijgt over de source en dan dus in staat zou moeten zijn de plaats van de omschrijving aan te passen. Of deze aanname klopt krijg ik echter nog nergens bevestigd. Wellicht hier iemand met ervaring met deze extension?
  • jantje88
  • jantje88's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 65

Plaats afbeelding omschrijving wijzigen Gallery Power Play

25 jul 2014 09:03
#2
Waarom stel je de vraag niet even aan de makers? Lijkt me een weinig gebruikte extensie, dus de kans dat je hier een antwoord krijgt is heel klein.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37102

Plaats afbeelding omschrijving wijzigen Gallery Power Play

25 jul 2014 09:08
#3
Ook gedaan maar nog geen reactie. Dat ie weinig gebruikt wordt kan ik me voorstellen, maar hoeft er maar ééntje te zijn dus ik dacht, niet geschoten is altijd mis.
  • jantje88
  • jantje88's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 65

Plaats afbeelding omschrijving wijzigen Gallery Power Play

29 jul 2014 19:31
#4
Update: De makers hebben aangegeven na aanschaf van de Special Version de tekst te verplaatsen naar onder de geopende afbeelding.
  • jantje88
  • jantje88's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 65
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.045 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie