Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost AcyMailing migreren of in en exporteren

AcyMailing migreren of in en exporteren

20 apr 2014 21:42
#1
Mijn Ik heb een site Joomla 2.5.19 met Acymailing nieuwsbrief erin. Nu wil ik over naar Joomla 3.3. Ik wil niet de hele site migreren omdat er wat foutjes inzitten en teksten veranderd moeten worden.

Is het mogelijk om AcyMailing (versie 4.6.2 te migreren zodat de nieuwsbrieven wel beschikbaar blijven?
  • wouter0602
  • wouter0602's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 39

AcyMailing migreren of in en exporteren

20 apr 2014 22:34
#2
Het is inmiddels gelukt, ik wil niet het topic sluiten zonder dit te melden.

Je doet het alsvolgt (Vertaald met Google)

Als u uw website wilt migreren van J1.5 naar J2.5/3.x of als u nodig hebt om uw AcyMailing gegevens te verplaatsen van de ene website naar de andere, moet u:

1 / Installeer de laatste versie van AcyMailing op uw oude website (dat zal de migratie makkelijker te maken)

2 / Kopieer de map media / com_acymailing van uw oude website naar uw nieuwe website

3 / Verplaats alle jos_acymailing_ * tabellen van de ene website naar de andere (je moet eerst de database tabellen te exporteren via phpMyAdmin en vervolgens importeren op uw nieuwe website)
Wees voorzichtig, moet u wellicht uw tafel prefix te veranderen van jos_ (of een andere) aan degene die u op uw nieuwe website.
Dus zodra geëxporteerd, moet u het bestand openen en vervang de tekst "jos_acymailing" door uw nieuwe prefix (bijvoorbeeld mnpo_acymailing) en importeer het bestand op uw nieuwe database.

4 / Installeer AcyMailing op uw nieuwe website

  • wouter0602
  • wouter0602's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 39
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.883 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie