Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Twitters display diverse account via custom html

Twitters display diverse account via custom html

12 jun 2013 20:07
#1
Naar aanleding van dit topic link . Heb ik uiteraard ook dit probleem.

Even ter verduidelijking ik had via de custom html methode met de volgende codes
Code:
<script src="http://widgets.twimg.com/j/2/widget.js" type="text/javascript"></script> <script type="text/javascript">// <![CDATA[ new TWTR.Widget({ version: 2, type: 'profile', rpp: 10, interval: 6000, width: 'auto', height: 450, theme: { shell: { background: '#333333', color: '#ffffff' }, tweets: { background: '#000000', color: '#ffffff', links: '#4aed05' } }, features: { scrollbar: true, loop: false, live: true, hashtags: true, timestamp: true, avatars: false, behavior: 'all' } }).render().setUser('smelnefm').start(); // ]]></script>

liet ik de tweets zien van o.a. onze omroep. Ook van de diverse sportverenigingen (ca 15 stuks) liet ik op deze wijze de twitters zien van die verenigingen. (Waarschijnlijk op dezelfde wijze zoals paulg in voornoemde topic het ook deed) Bovengenoemde code heb ik indertijd ontleend aan twitter.com
Allen zijn nu na de nieuwe overgang van Twitter naar API V1.1.dus niet meer zichtbaar.

Ik heb uiteraard geen codes (authenticatie etc) hiervan.

Astrid gaf in voornoemde topic aan de widgetkit van Yootheme, maar ook daar heb je die authenticatiecodes voor nodig.

Komt het er dus op neer dat ik niet meer op deze wijze twitters kan weergeven? Moet je nu zelf wel een twitteraccount hebben om daarmee een authenticatie code te ontvangen.
(Heb zelf geen twitteraccount en heb mij er tot dusverre nog helemaal niet mee beziggehouden)

Misschien iemand die mij enige informatie zou kunnen geven of bepaalde ideeen hoe ik e.e.a. alsnog (weer) zou kunnen realiseren? Alvast dank.
Romke
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Romke
  • Romke's Profielfoto Heeft onderwerp gestart
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 3629

Twitters display diverse account via custom html

12 jun 2013 22:56 - 12 jun 2013 22:57
#2
Hoi Romke,

Ik gebruikte inderdaad ook die bovenstaande code en heb deze vervangen door de nieuwe code die je in je Twitter-account kunt aanmaken. Hiervoor heb je wel een account nodig.
Je kunt echter ook een gratis extensie gebruiken zoals >> Tweet Display Back << . Die werkt ook en vraagt, net als in de oude HTML code, alleen de Twitter gebruikersnaam.

Succes, Paul
Laatst bewerkt 12 jun 2013 22:57 door paulg.
  • paulg
  • paulg's berichtenfoto
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 66

Twitters display diverse account via custom html

13 jun 2013 16:14
#3
heb inmiddels zelf een account aangemaakt en via de widgets van twitter e.e.a. weer kunnen realiseren.

Daarnaast werkt inderdaad de Tweet display back module ook zonder de diverse codes van twitter.

Voor mij nu eerst opgelost.
Dank aan allen.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Romke
  • Romke's Profielfoto Heeft onderwerp gestart
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 3629
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.770 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie