Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

opgelost Bestelknop artikel styling indien disabled

Bestelknop artikel styling indien disabled

04 jul 2014 22:50
#1
Hallo,

Ik heb middels een override de bestelknop gedisabled indien in de category view geen prijs wordt getoond (Bel voor prijsopgave). Nu wil ik de bestelknop in dit geval een andere styling geven. Bijvoorbeeld een andere achtergrondkleur en andere tekstkleur en geen wijziging indien de muis over de knop heen gaat.

Nu vindt ik in diverse stylesheets de class addtocart-button (style.css, vmsite-ltr.css en de css van het template). Ik zie ook een addtocart-button-disabled in alle drie de stylesheets, maar deze class geen nagenoeg geen ander uiterlijk en geeft zeker niet de indruk dat de button disabled is.

Welke stylesheet moet ik gebruiken en hoe los ik dit het eenvoudigst op?
  • mbrama
  • mbrama's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 77

Bestelknop artikel styling indien disabled

31 jul 2014 11:44
#2
Blijkbaar komt niemand met een antwoord omdat de vraag niet duidelijk is.

Het zou helpen als je een link geeft naar een voorbeeld van de knop die je bedoelt.
groetjes,
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • AnneM
  • AnneM's berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Berichten: 1863

Bestelknop artikel styling indien disabled

31 jul 2014 14:33
#3
Het probleem is inmiddels opgelost. Ik heb de bestelknop verwijderd. Zie een van mijn andere posts.
  • mbrama
  • mbrama's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 77
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.826 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie