Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

Geen betaalmethode kiezen in de winkelwagen

Geen betaalmethode kiezen in de winkelwagen

20 mei 2013 18:40
#1
Beste allemaal,
Ik heb een project waarbij iemand inlogd, een product kiest, besteld en weer uitlogd. Hiervoor is geen verzending of betaald methode nodig. De verzending kan ik nog laten staan en ander gebruiken, maar de betaalmethode moet niet gekozen worden. Dit gebeurd nu uiteraard wel automatisch. Kan ik dit er zomaar 'uitslopen'? Ergens uitzetten kan niet. Het mag er helemaal uit, dus als iemand een simpele oplossing heeft hou ik mij aanbevolen.

Ik ben benieuwd naar de reacties.
Een warme groet,
Matthijs van Dijk
Howeco Design
  • Howeco
  • Howeco's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 13

Geen betaalmethode kiezen in de winkelwagen

20 mei 2013 19:01
#2
Je kunt de betaalmethode er niet uitslopen.
Wat je wel kunt doen is een standaard betaalmethode inrichten (geen klantengroep kiezen en geen land)
In de instellingen "automatisch tonen".
Dan heeft de klant er geen last van.

Noem de betaalmethode "Gratis" of alleen een punt o.i.d.
groetjes,
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • AnneM
  • AnneM's berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Berichten: 1863
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.116 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie