Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

reacties

reacties

10 sep 2015 08:20 - 10 sep 2015 09:23
#1
Teleurstellende reacties hier tegenwoordig op het Joomla-forum. Dat wilde ik nog even kwijt. Twee vragen niet opgelost. Nauwelijks inhoudelijke reacties. Behalve die van Otto.
Edit Astrid: Ik heb je topic verplaatst naar een ander forum.
Laatst bewerkt 10 sep 2015 09:23 door Astrid.
  • sweegers
  • sweegers's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 50

reacties

10 sep 2015 08:35
#2
Dank voor je feed-back.
Dit forum is geen helpdesk, maar een plaats waar forumleden andere forumleden helpen met vragen rondom of over Joomla!.
Het komt voor dat er niemand een antwoord op jouw specifieke vraag weet.
Kijk maar eens onder "Geen reacties".
Daar vind je eigenlijk alleen vragen waar de aanwezige forumleden en de teamleden van dit forum allen geen antwoord op weten.

Ook komt het voor dat we na vele tips te hebben gegeven niet tot het gewenste antwoord of de oplossing kunnen komen.
Meestal is er dan sprake van een goedkope en niet goed ingerichte hostingserver of een website die al zo lang niet is geupdate, dat bij het minste er al iets omvalt en je van het een in het ander terecht komt.

Behalve jouw ontevreden reactie krijgen we gelukkig ook heel veel positieve reacties.
En daar doen we het voor.

Ik wens je succes met Joomla!
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Berichten: 11166

reacties

10 sep 2015 09:18 - 10 sep 2015 09:19
#3
En misschien ook even de hand in eigen boezem steken: dat wat jij een inhoudelijke reactie vindt, heb ik je als eerste al aangegeven in mijn reactie #2:

Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Laatst bewerkt 10 sep 2015 09:19 door Astrid.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37103

reacties

10 sep 2015 10:14
#4
Weer zo'n standaardreactie. Zoals al herhaaldelijk geschreven heb ik de nieuwste Joomla-versie. Reacties hier zijn duidelijk onder de maat. Ik kan me niet voorstellen dat niemand weet bijvoorbeeld waarom uploaden wel lukt als de FTP-layer uit staat en of er geen handiger manier bestaat dan alles 'handmatig' op 775 te zetten. Dat is wellicht geen eigenaar ben van bestanden kan zijn maar aan die opmerking op zich heb je niets. Het gaat erom hoe je dat dan oplost. Probeer eens wat meer in te gaan op het daadwerkelijke probleem en wat meer inhoudelijk te reageren. Als ik mijn vraag aan de hoster had willen vragen, had ik hem daar wel gevraagd. Daar schiet ik niets mee op. Ik wil inhoudelijke discussies en gaan nietszeggende antwoorden en standaardverhaaltjes in de vorm van knippen en plakken. Ik begrijp dat jullie vrijwilligers zijn maar als je iets doet doe het dan goed, of niet.
  • sweegers
  • sweegers's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 50

reacties

10 sep 2015 10:16
#5
Het probleem ligt bij je serverconfiguratie en niet bij Joomla! Het feit alleen al dat het wel werkt als je de maprechten op 775 moet zetten (wat niet veilig is), geeft dit al aan. Ik weet echt niet wat jij van de vrijwilligers hier op het forum verwacht, maar problemen die veroorzaakt worden door foute serverconfiguraties, kunnen alleen maar opgelost worden door je hoster. En als het eerst wel werkte, dan kan dat er alleen maar op duiden dat je hoster in de tussentijd iets aangepast heeft aan de configuratie.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37103

reacties

10 sep 2015 10:19
#6
Laat verder maar zitten, maar in je laatste reactie geef je al meer informatie waar ik iets aan heb dan in al je vorige reacties.
  • sweegers
  • sweegers's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 50

reacties

10 sep 2015 10:23
#7
OK. Dan zal ik dit draadje sluiten om te voorkomen dat er off-topic gegaan wordt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37103
Moderators: Juliank92JellePeterRomke
Tijd voor maken pagina: 1.054 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie