Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Afbeeldingen worden niet weergegeven

Afbeeldingen worden niet weergegeven

27 apr 2015 23:29
#1
De website www.swib.nl is gemaakt met Joomla 3.3.3. Het template wat ik gebruikt heb is ol-chranet. Daar is de mogelijkheid een logo te plaatsen.


De afbeelding staat wel op de server, maar als ik hem in wil voegen staan er geen afbeeldingen in de map.


Typisch is dat ook op de pagina: www.swib.nl/index.php/handige-informatie/wie-is-uw-docent de afbeeldingen niet zichtbaar zijn. De module die hierbij gebruikt is, is BT contentslider. Omdat ik het idee heb dat het hetzelfde probleem is, heb ik geen nieuwe vraag gesteld voor deze module.
Dit is iets van de laatste tijd. Ik heb geen aanpassing gedaan aan de website. Het lijkt dus een "spontane actie".
Iemand enig idee???????

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

  • Casa She-Ra
  • Casa She-Ra's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 227

Afbeeldingen worden niet weergegeven

28 apr 2015 00:32
#2
Ik heb de module opnieuw aangemaakt en de afbeeldingen zijn nu zichtbaar.
Voor het logo heb ik het logo in een andere map geplaatst en die is inmiddels zichtbaar.
Het echte probleem is echter nog niet opgelost: de afbeeldingen staan op de server in de map, maar backoffice liujken ze niet in de map te staan......................
  • Casa She-Ra
  • Casa She-Ra's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 227
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.897 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie