Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Catagorieweergave: blog geeft verkeerde inhoud weer.

Catagorieweergave: blog geeft verkeerde inhoud weer.

25 okt 2014 16:36
#1
Hallo! Dit is mijn eerste bericht op dit forum, ik ben zoek naar hulp.
Ik ben geen expert als het op CSS/Joomla of HTML aan komt, maar ik kan er aardig mee over weg.

Al een tijdje sleutel ik aan een eigen kleine portfolio website. www.rickvandenberg.nl
Op één pagina had ik altijd een aantal YouTube video's ge-embed, samen met 1 video van Uitzendinggemist (NPO).
Deze laastste veroorzaakt problemen voor me. Ik weet niet of het een bug is maar zodra ik een iframe van deze laatst genoemde website in de code plaats, en het artikel publiceer verdwijnen alle andere youtube iframes.

Dit probleem is pas vandaag de dag ontstaan, nadat ik een nieuwe youtube video wilde toevoegen (nieuw artikel in de catagorie > iframe in de code)

Alle artikelen staan in de goede catagorie. Ik heb verder geen instellingen aangepast ergens bij het menu item.

Hij laat van het tweede artikel - de youtube video - alleen de html link zien....

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

  • pickske
  • pickske's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 3

Catagorieweergave: blog geeft verkeerde inhoud weer.

25 okt 2014 17:58
#2
Beste pickske,
Welkom op het forum van Joomla!NL namens het hele team.

Plaats je de code rechtstreeks in een artikel of maak je gebruik van een extensie zoals bijvoorbeeld AllVideos ?

Als je met pure code werkt, kan het dat Joomla! de code stript bij opslaan van een artikel.
Als je toch de functionaliteit van de code in het artikel wil laten functioneren, kun je dat oplossen door gebruik te maken van Sourcerer .
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Berichten: 11166

Catagorieweergave: blog geeft verkeerde inhoud weer.

25 okt 2014 19:39
#3
Ha Wouter! Thanks voor je reactie. Begrijp ik het goed als ik zeg dat sourcer voor een bepaalde artikel bewerker is?
Ik tik in principe gewoon code als ik een nieuw artikel maak. <html>

Het heeft voorheen altijd gewerkt..
  • pickske
  • pickske's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 3

Catagorieweergave: blog geeft verkeerde inhoud weer.

25 okt 2014 19:44
#4
Tja, het is bekend dat code rechtstreeks in een artikel niet altijd goed werkt, omdat Joomla! de code over het algemeen op bepaalde onderdelen stript.
Je zou het eens kunnen proberen met Sourcerer.
Daarmee kun je php, java, html en andere code in een artikel toepassen, zonder dat Joomla! het stript.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Berichten: 11166

Catagorieweergave: blog geeft verkeerde inhoud weer.

25 okt 2014 20:11 - 25 okt 2014 20:14
#5
Even leek het te werken. Sourcerer doet zijn ding.. Echter krijg ik nog steeds geen titel en embed filmpje in de blogweergave bij het tweede artikel uit de catagorie. Zodra ik dus iets van uitzendinggemist embed, kan ik niks meer van YouTube embedden. Gisteren werkte dit nog wel.. :blink:

--

update: als ik eerst een youtube video embed, en daarna een fragment van uitzendinggemist, doet ie het wel!
Helaas begint uitzendinggemist vanzelf, dus die heb ik graag boven aan de pagina.. help!
Laatst bewerkt 25 okt 2014 20:14 door pickske.
  • pickske
  • pickske's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 3
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.974 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie