Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost bootstrap size in protostar template werkt niet

bootstrap size in protostar template werkt niet

21 okt 2014 10:17
#1
Hallo,

Misschien dat iemand hier weet hoe het kan dat de bootstrap size in de advanced options niet werkt in protostar?

Normaal heeft een template een breedte van 12 wanneer ik de bootstrap size dan op 6 zet op bijvoorbeeld de positie aan de rechterzijde dan zou deze nu de helft van de pagina in beslag moeten nemen. Toch werkt dit niet. Heb verschillende dingen geprobeerd maar vraag me uberhaupt af of het wel werkt in protostar? :unsure:

Iemand een idee? :dry:
  • stof
  • stof's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 147

bootstrap size in protostar template werkt niet

21 okt 2014 11:03
#2
Niet op deze manier. Span kan je gebruiken als je bijvoorbeeld 3 modules naast elkaar in je footer wilt hebben, maar dan moet je dus de class span4 meegeven. En die bootstrap size werkt volgens mij helemaal niet, maar ik kan het mis hebben.
De breedte van de content en de sidebars wordt dynamisch geregeld via de index.php van je template. De sidebars hebben standaard span3. Constructie is als volgt: als geen sidebars dan content span12, als 1 sidebar dan content span9 en sidebar span3, als twee sidebars, dan content span6 en sidebars elk span3. Dus als je daar iets aan wilt passen dan zal je dat in de index.php van je template moeten veranderen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37116

bootstrap size in protostar template werkt niet

23 okt 2014 10:15
#3
Hoi Astrid ,

Dank voor je antwoord. Was al bang dat bootstrap size niet werkt in dit geval. Helaas ook niet als er meerdere modules naast elkaar staan op een bepaalde rijhoogte. Het zou wel super zijn als dit wel werkt omdat je dan iedere pagina apart flexibel kan inrichten.
Heb het nu in de index opgelost maar goed dan geldt dit voor alle pagina's maar kom daar nu ook wel goed mee uit.

Thanks! :)
  • stof
  • stof's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 147
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.778 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie