Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Externe ip Camera via een joomlasite

Externe ip Camera via een joomlasite

27 apr 2015 12:57 - 27 apr 2015 13:02
#1
Goede middag,
Ik ben een beginner met joomla, maar kan er toch al redelijk mee overweg (althans dat vind ik zelf).
Ik heb op een locatie een ip camera achter een router hangen. Deze wil ik laten zien via een joomla site. Allerlei mediaspelers geprobeerd, maar dat lukte niet. Deze willen een filmpje laten zien. Dit word niet afgegeven door de camera. Ik ben dus aan het vlooien gegaan en heb het zover voorelkaar, dat ik de beelden kan zien. Echter moet ik dan allerlei aanpassingen doen in de beveiligingsregels van zowel ie 11 als van java 8.xxx. Is hier een mogelijkheid voor om dit te voorkomen?

de site waar het overgaat is raspirobot.techni-ehbo.info. (word voor testen en oefenen gebruikt).

sorry, vergeten:

de java code heb ik gecopieerd in de editor.

login naam: Jantje
ww: 1234567
Laatst bewerkt 27 apr 2015 13:02 door Goatse.
  • Goatse
  • Goatse's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 3

Externe ip Camera via een joomlasite

27 apr 2015 13:38
#2
Hallo Goatse,

Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Kan je de webcam via het ip wel tonen in een wrapper? Dat zou namelijk ook nog een oplossing kunnen zijn.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37114

Externe ip Camera via een joomlasite

27 apr 2015 13:46
#3
Hallo Astrid, Nu voel ik me blond, ik weet niet wat je met wrapper bedoeld (zo'n beginner ben ik).
  • Goatse
  • Goatse's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 3

Externe ip Camera via een joomlasite

27 apr 2015 13:48
#4
Hallo,

Wrapper:
Als u een niet-Joomla! pagina in uw Joomla! site wilt tonen, kunt u dit dmv een wrapper doen.
Een wrapper is een link naar een pagina die binnen een <iframe> in de Joomla! site wordt getoond.
De pagina waarnaar verwezen wordt kan uit hetzelfde domein komen (zoals het domein van uw Joomla! site www.uwdomein.nl ) of van een ander domein ( www.anderesite.nl ).
Indien de pagina van hetzelfde domein is als de Joomla! site, kan de afmeting van het iframe automatisch aangepast worden aan de afmeting van de te tonen pagina. Hierdoor lijkt het iframe volledig geïntegreerd in de Joomla! site.
Voor pagina's die niet uit hetzelfde domein komen, worden steeds de scrollbars zichtbaar gemaakt.
Er is in principe geen beperking op de mogelijke pagina's die in een wrapper kunnen worden getoond (*.htm,*.html,*.php,*.asp,...) zolang het een geldige pagina is.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum.
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Jelle
  • Jelle's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 13590

Externe ip Camera via een joomlasite

27 apr 2015 14:21
#5
Hallo Jelle.D,
Dit geprobeerd, maar dan kom ik op de http pagina van de camera. Ik wil echter alleen de beelden zien dus zonder alle toeters en bellen van de camera.

Als je nu kunt kijken op de site, dan kun je zien wat ik bedoel. Als ie en java aangepast zijn, krijg je het volledige camerabeeld.

voor het wrapper stuk vraagt hij ook om de gebruikersnaam en wachtwoord. deze zijn beide admin.
  • Goatse
  • Goatse's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 3
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.887 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie