Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Externe ip Camera via een joomlasite

Externe ip Camera via een joomlasite

27 apr 2015 12:57 - 27 apr 2015 13:02
#1
Goede middag,
Ik ben een beginner met joomla, maar kan er toch al redelijk mee overweg (althans dat vind ik zelf).
Ik heb op een locatie een ip camera achter een router hangen. Deze wil ik laten zien via een joomla site. Allerlei mediaspelers geprobeerd, maar dat lukte niet. Deze willen een filmpje laten zien. Dit word niet afgegeven door de camera. Ik ben dus aan het vlooien gegaan en heb het zover voorelkaar, dat ik de beelden kan zien. Echter moet ik dan allerlei aanpassingen doen in de beveiligingsregels van zowel ie 11 als van java 8.xxx. Is hier een mogelijkheid voor om dit te voorkomen?

de site waar het overgaat is raspirobot.techni-ehbo.info. (word voor testen en oefenen gebruikt).

sorry, vergeten:

de java code heb ik gecopieerd in de editor.

login naam: Jantje
ww: 1234567
Laatst bewerkt 27 apr 2015 13:02 door Goatse.
  • Goatse
  • Goatse's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 3

Externe ip Camera via een joomlasite

27 apr 2015 13:38
#2
Hallo Goatse,

Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Kan je de webcam via het ip wel tonen in een wrapper? Dat zou namelijk ook nog een oplossing kunnen zijn.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team