Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Afbeeldingen opeens niet meer zichtbaar

Afbeeldingen opeens niet meer zichtbaar

27 mrt 2015 09:11 - 27 mrt 2015 09:28
#1
Sinds gisteravond laat zijn op mijn website www.pepernoten.com opeens alle afbeeldingen die op onze eigen server staan niet meer zichtbaar. De enige afbeeldingen die wel zichtbaar is een afbeelding die doorgelinkt is vanaf een een andere website.
Het enige waarmee ik gisteravond bezig ben geweest is om pdf files te hernoemen voor het component RS Joomla Files. Zowel losse afbeeldingen als afbeeldingen voor een slider werken niet. In mijn mediamager staan een paar afbeeldingen (de standaard afbeeldingen van joomla) zichtbaar die in de hoofdmap staan, maar voor de rest zijn alle afbeeldingen in de hoofd map afbeeldingen niet zichtabaar en ook in de submappen niet zichtbaar. De bestandsnamen zijn nog wel zichtbaar Ik werk met joomla 3.4. Tevens staat onderstaande melding genoemd bij de probleem berichten bij het beheer van joomla extensions,

Bij de problemen komt de volgende melding:

De PHP tijdelijke map is niet ingesteld
De PHP tijdelijke map is de map die PHP gebruikt om een geüpload bestand in op te slaan voordat Joomla! dit bestand kan benaderen. Wanneer de map niet is ingesteld hoeft dit geen probleem te veroorzaken, indien er problemen zijn bij het vinden van manifest bestanden of geüploade bestanden kunnen deze mogelijk opgelost worden door de instelling aan uw php.ini toe te voegen.


Bijgevoegd ook een afbeelding van de manier waarop de afbeeldingen worden weergegeven in de mediamanager.

Hopelijk kan iemand mij een tip geven zodat ik de boel weer op orde kan krijgen. Ik werk met joomla 3.4 . Alvast heel veel dank voor de hulp

Edit Astrid: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Laatst bewerkt 27 mrt 2015 09:28 door Astrid.
  • Mattijs72
  • Mattijs72's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 64

Afbeeldingen opeens niet meer zichtbaar

27 mrt 2015 09:47
#2
Die waarschuwing kan je in principe negeren.
Het pad naar je afbeeldingen lijkt goed, maar ze worden inderdaad niet gevonden. Kijk eens met ftp of de afbeeldingen wel in de juiste mappen staan. Deze bijvoorbeeld:
Code:
/images/Nieuwsberichten/Landelijk/Sinteklaasjournaal/sinterklaasjournaalchocoladeletters.jpg
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37103

Afbeeldingen opeens niet meer zichtbaar

27 mrt 2015 09:55 - 27 mrt 2015 09:57
#3
Hoi Astrid,

Ze staan op de juiste plaats. Ook de gevraagde even goed gecontroleerd, ook op hoofdletters maar alles lijkt te kloppen tot zo ver ik het kan zien. Ook even de hele immages map gekopieerd naar een vaste schijf en daar werken alle afbeeldingen netjes, dus zit hem in iedergeval niet in beschadigde afbeeldingen.
Laatst bewerkt 27 mrt 2015 09:57 door Mattijs72.
  • Mattijs72
  • Mattijs72's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 64

Afbeeldingen opeens niet meer zichtbaar

27 mrt 2015 11:53
#4
Het probleem bleek hem in de htaccess van de map images. te zitten. Met deze te vernoemen is het gelukkig opgelost.
  • Mattijs72
  • Mattijs72's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 64
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.760 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie