Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Wrapper werkt niet meer.

Wrapper werkt niet meer.

22 feb 2015 16:27 - 23 feb 2015 12:44
#1
Kwam er net achter dat Wrapper niet meer werkt. de pagina blijft blank.
Helaas weet ik niet wanneer die wel voor het laatst goed gewerkt hebt.
Ik heb een update gemaakt van admin tools en ik heb SH404SEF gedeinstalleerd

Ik zie wel dat het probleem blijkbaar meer voorkomt, maar zie er geen oplossing bij.
Waar zou dit probleem vandaan komen.

Ik zie wel dat het alleen voorkomt in firefox en chrome. Terwijl bij IE hij wel gewoon getoond wordt

www.tt-wandelreizen.nl/gastenboek-tt-wandelreis-wandelvakantie
www.tt-wandelreizen.nl/algemeen/iml-walks-over-the-world

Ik heb het idee dat het komt door beveiligingsinstellingen van de browser, want ook bij IE wordt gevraag of het hele content getoond mag worden.
Mijn website werkt onder SSL en de websites die via wrapper binnen gehaald worden zonden. Dus vermoedelijk ligt het daar aan.
Maar hoe kan ik zorgen dat iedereen het kan kan zien. Het is ook zo geweest, dat zowel wrapper en de lichtkrant vertoond werden. Ik heb geen idee waar de fout kan liggen. Opnieuw joomla installeren via admin tools is misschien ene optie, maar ik begrijp dat morgen de nieuwe versie van joomla uitkomt.

Edit Jelle.D: Ik heb je berichten samengevoegd.
Wandelen is goed voor lichaam en geest en je leert vele mensen kennen.

www.tt-wandelreizen.nl
Laatst bewerkt 23 feb 2015 12:44 door Jelle.

Wrapper werkt niet meer.

26 feb 2015 09:54
#2
Dat geeft inderdaad meestal een conflict. Je zou eens kunnen kijken of je bij die twee menu-items onder metadata Beveiliging op Weigeren kunt zetten, zodat die twee pagina's geen gebruik maken van SSL.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37119

Wrapper werkt niet meer.

26 feb 2015 22:21
#3
Helaas is dat niet de oplossing, want bij wrapper staat dit al zo. Ik heb er maar externe links van gemaakt met een nieuwe pagina, zodat men ieder geval op de website blijft.
Het is alleen jammer dat ik niet zeker weet waar het vandaan komt, want anders zou ik natuurlijk terug van SSL kunnen schakelen naar gewoon. Al blijkt google SSL hoger blijkt te waarderen.
Hopelijk vind ik als nog de oplossing. Ik ga eens kijken of hij niet gewoon binnen een pagina binnen gelaad kan worden. Enchter nu weer met de begeiding bezig op een rondwandelreis bezig in Nieuw-Zeeland en Australië, dus moet tussendoor gebeuren.
Wandelen is goed voor lichaam en geest en je leert vele mensen kennen.

www.tt-wandelreizen.nl

Wrapper werkt niet meer.

27 feb 2015 12:46
#4
Door uitschakelen van SSL is alles opgelost.
Dus dat maar gedaan.
Wandelen is goed voor lichaam en geest en je leert vele mensen kennen.

www.tt-wandelreizen.nl
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.834 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie