Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Kan niet inloggen in backend, 500 internal server Error

Kan niet inloggen in backend, 500 internal server Error

08 dec 2014 14:19
#13
Sorry ik bedoel inderdaad akeeba.php. Ik had de database niet geleegd, heb ik nu wel gedaan, maar helaas blijft het resultaat hetzelfde. Het vreemde is dat deze site voor een kennis is en dit probleem heeft, terwijl de site van mijn broer die bij dezelfde partij gehost is geen problemen heeft.
  • Lunast
  • Lunast's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 155

Kan niet inloggen in backend, 500 internal server Error

08 dec 2014 14:36
#14
Hallo,

het is kickstarter.php en akeeba is de extensie ;)

Wat je kunt doen is een subdomein aanmaken op de hosting van je broer en daar de site (dus backup) in te zetten.
Dan kijken of de site wel werkt zo kun je dan kort sluiten of het aan joomla legt of toch echt aan de hosting.

En anders moet je iemand naar laten kijken.

Groeten Ron ;)
  • Ron
  • Ron's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Kan niet inloggen in backend, 500 internal server Error

19 dec 2014 11:52
#15
Het probleem is opgelost, we hebben de site verplaatst naar een een andere server. De site draaide in het begin zonder problemen op een server 5.3 php maar om welke rede dat ook mogen zijn liep dat op een gegeven moment niet goed meer. We hebben hem verplaatst naar een server 5.4 php en alles draait nu weer zoals het hoort. Zou het probleem door een update kunnen ontstaan of heeft het een andere rede?

Ik dank jullie weer voor de hulp.
  • Lunast
  • Lunast's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 155
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.958 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie