Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost artikelen met slotjes
artikelen met slotjes
21 okt 2014 20:03 - 21 okt 2014 20:05
Hallo,
Ik heb een probleem: ik ben geen echte Nederlander en daarom afgesproken met een persoon om mijne artikelen te corrigeren. Geregistreerd deze persoon als gebruiker met zijn eigen inloggegevens. Na het corrigeren kon ik al enkele dagen niet mijn artikelen bijwerken, er staat een slotje bij ieder artikel. Ik heb deze gebruiker verwijderd, dacht dat nu ik als supergebruiker ga deze slotjes weghalen. Het mij niet gelukt, ik krijg steeds dezelfde melding:
"Uitchecken mislukt door de volgende fout: De gebruiker die uitcheckt komt niet overeen met de gebruiker die het item heeft uitgecheckt.
U heeft geen toestemming om deze link te gebruiken voor directe toegang tot deze pagina (#9)."
Ik heb voor meer informatie gezocht en gevonden, dat dezelfde gebruiker moet er inloggen, netjes artikel afsluiten en uitloggen. Maar ... hij bestaat niet meer. Als ik hem opnieuw registreer, dan wordt hij een andere gebruiker met andere id. Hoe kan ik nu deze probleem oplossen?
Welke rechten moet ik aan degene hebben om alleen mijn artikels te kunnen corrigeren? Wat betreft gebruikers groepen , begrijp ik het niet echt helemaal... Ik dacht, dat ik, als superuser kan alles (het is toch mijn website).
Weet iemand, hoe kan ik nu weer toegang tot mijn artikels krijgen?
Voorbaat bedankt,
Vero
Ik heb een probleem: ik ben geen echte Nederlander en daarom afgesproken met een persoon om mijne artikelen te corrigeren. Geregistreerd deze persoon als gebruiker met zijn eigen inloggegevens. Na het corrigeren kon ik al enkele dagen niet mijn artikelen bijwerken, er staat een slotje bij ieder artikel. Ik heb deze gebruiker verwijderd, dacht dat nu ik als supergebruiker ga deze slotjes weghalen. Het mij niet gelukt, ik krijg steeds dezelfde melding:
"Uitchecken mislukt door de volgende fout: De gebruiker die uitcheckt komt niet overeen met de gebruiker die het item heeft uitgecheckt.
U heeft geen toestemming om deze link te gebruiken voor directe toegang tot deze pagina (#9)."
Ik heb voor meer informatie gezocht en gevonden, dat dezelfde gebruiker moet er inloggen, netjes artikel afsluiten en uitloggen. Maar ... hij bestaat niet meer. Als ik hem opnieuw registreer, dan wordt hij een andere gebruiker met andere id. Hoe kan ik nu deze probleem oplossen?
Welke rechten moet ik aan degene hebben om alleen mijn artikels te kunnen corrigeren? Wat betreft gebruikers groepen , begrijp ik het niet echt helemaal... Ik dacht, dat ik, als superuser kan alles (het is toch mijn website).
Weet iemand, hoe kan ik nu weer toegang tot mijn artikels krijgen?
Voorbaat bedankt,
Vero
Laatst bewerkt 21 okt 2014 20:05 door Vero.
- Vero
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
- Berichten: 279
artikelen met slotjes
21 okt 2014 20:08
En via systeem - algemene check-in?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- Berichten: 37060
artikelen met slotjes
21 okt 2014 20:08
Vero,
Als het goed is moet je als Super Administrator altijd artikelen kunnen inchecken.\
Weet je zeker dat je met jouw account als Super Admin in de back-end inlogt?
Als het goed is moet je als Super Administrator altijd artikelen kunnen inchecken.\
Weet je zeker dat je met jouw account als Super Admin in de back-end inlogt?
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
- Berichten: 11163
artikelen met slotjes
21 okt 2014 20:46 - 21 okt 2014 20:51
Astrid, wat is dit "check-in"? Wat moet ik daar doen?
WoodyF4u, ik begrijp niet helemaal jouw vraag. Ik heb mijn inloggegevens ingevoerd tijdens het installeren van joomla. Met deze ik altijd log in. Hoe kan anders? Is het verschil tussen Super Admin en superuser?
WoodyF4u, ik begrijp niet helemaal jouw vraag. Ik heb mijn inloggegevens ingevoerd tijdens het installeren van joomla. Met deze ik altijd log in. Hoe kan anders? Is het verschil tussen Super Admin en superuser?
Laatst bewerkt 21 okt 2014 20:51 door Vero.
- Vero
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
- Berichten: 279
artikelen met slotjes
21 okt 2014 21:05
Nee hoor, die twee zijn hetzelfde.
Wat Astrid al schreef is als volgt:
1. Inloggen in de back-end.
2. Klik op Systeem.
3. Klik op Algemene check-in
4. Klik op het vakje bij Databasetabel (alles daaronder wordt nu vanzelf geselecteerd).
5. Klik linksboven op de knop Inchecken.
Nu is alles weer vrij.
Wat Astrid al schreef is als volgt:
1. Inloggen in de back-end.
2. Klik op Systeem.
3. Klik op Algemene check-in
4. Klik op het vakje bij Databasetabel (alles daaronder wordt nu vanzelf geselecteerd).
5. Klik linksboven op de knop Inchecken.
Nu is alles weer vrij.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
- Berichten: 11163
artikelen met slotjes
21 okt 2014 21:25 - 21 okt 2014 21:26
Bedankt! Nu zal ik weten.
Maar ik nog steeds begrijp niet onder welke groep moet ik deze persoon (die corrigeert alle teksten) indelen om verder problemen niet meer te hebben. Manager, administrator of editor, publisher? Ik heb informatie gezocht, maar voor mij is het nog steeds onduidelijk. Want deze persoon steeds kan niet gecorrigeerde artikel opslaan. Misschien daarom deze probleem ontstond?
Wilt u zo vriendelijk zijn om in het kort mij antwoord geven?
Voorbaat bedankt,
Vero
Maar ik nog steeds begrijp niet onder welke groep moet ik deze persoon (die corrigeert alle teksten) indelen om verder problemen niet meer te hebben. Manager, administrator of editor, publisher? Ik heb informatie gezocht, maar voor mij is het nog steeds onduidelijk. Want deze persoon steeds kan niet gecorrigeerde artikel opslaan. Misschien daarom deze probleem ontstond?
Wilt u zo vriendelijk zijn om in het kort mij antwoord geven?
Voorbaat bedankt,
Vero
Laatst bewerkt 21 okt 2014 21:26 door Vero.
- Vero
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
- Berichten: 279
artikelen met slotjes
21 okt 2014 21:27
Sorry, maar ik begrijp je laatste vraag niet.
Maar omdat het probleem met de slotjes is opgelost, sluit ik deze af.
Maak svp voor je nieuwe vraag even een nieuw topic aan.
Maar omdat het probleem met de slotjes is opgelost, sluit ik deze af.
Maak svp voor je nieuwe vraag even een nieuw topic aan.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
- Berichten: 11163
Tijd voor maken pagina: 1.000 seconden