Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Wie begrijpt deze "Warning" beter dan ik?

Wie begrijpt deze "Warning" beter dan ik?

20 sep 2014 20:23
#1
Mijn site toont sinds kort deze melding:

Warning: preg_match_all(): Compilation failed: unrecognized character after (?< at offset 3 in /var/www/vhosts/13/104662/webspace/httpdocs/eindhovendanst.nl/libraries/joomla/application/web/client.php on line 283 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/vhosts/13/104662/webspace/httpdocs/eindhovendanst.nl/libraries/joomla/application/web/client.php:283) in /var/www/vhosts/13/104662/webspace/httpdocs/eindhovendanst.nl/components/com_jfbconnect/libraries/provider/facebook.php on line 332


Ik heb op delen hiervan Gegoogled maar vind nog niet 123 een richting waar ik raad mee weet. Iemand van jullie die hier kan lezen wat er gezegd word? En dan ook raad weet bij voorkeur?

Het leek mij dat het kwam omdat de developers van EasySocial in mijn backend wat service deden, o.a. update naar Easysocial 1.3.4 maar zij zeggen niets gedaan te hebben dat dit verklaard. Ik zie iets met de JFBConnect in deze tekst genoemd maar heb daar weer helemaal niets aan veranderd in de tussentijd. Verder ook niet bezig geweest trouwens, daarom snap ik het niet. Ik draai op Joomla 3.3.3

Ook word er de laatste tijd veel geklooid in de servers van de webhost maar wilde het toch maar eens hier proberen.

Bij voorbaat dank
  • Frankyboy
  • Frankyboy's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 28

Wie begrijpt deze "Warning" beter dan ik?

20 sep 2014 20:33
#2
Vermoed toch iets met server configuratie. Het zijn maar waarschuwingen. Dus kort door de bocht oplossing is om bij algemene instellingen de foutrapportage op "geen" te zetten.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37114

Wie begrijpt deze "Warning" beter dan ik?

20 sep 2014 20:46
#3
Nou Astrid je kort door de bocht advies heeft geholpen maar anders dan ik verwachtte.

Ik had fout "Foutopsporing systeem" helemaal niet aan staan.
Toen ik het juist WEL aanzette verdween deze warning bovenaan mijn site en kreeg ik een technisch rapport onderaan dat in de gauwigheid niet het zelfde meldde.

Toen ik deze foutmelding weer uitgezet had (de site werd er erg traag van) was de oorspronkelijke fout wonderwel weg.

Niet dat ik er iets van snap :-( vind ik het resultaat wel fijn :-)

Zal ik maar gewoon doen of er niets aan de hand was of is dat riskant??

Die foutmelding was er overigens alleen zichtbaar als ik NIET ingelogd was. Als ik dat wel deed was hij weg.
  • Frankyboy
  • Frankyboy's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 28

Wie begrijpt deze "Warning" beter dan ik?

20 sep 2014 20:53
#4
Daar snap ik nou weer niks van. Ik had het over foutrapportage en niet over foutopsporing. Maar als het weg is, is het goed toch?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37114

Wie begrijpt deze "Warning" beter dan ik?

20 sep 2014 21:01
#5
Ik heb te vroeg gejuicht want het is er nu toch weer!

In de agenda zie ik in een frame (?) nu zelfs een extra foutmelding:

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/vhosts/13/104662/webspace/httpdocs/eindhovendanst.nl/libraries/joomla/application/web/client.php:283) in /var/www/vhosts/13/104662/webspace/httpdocs/eindhovendanst.nl/components/com_dtregister/dtregister.php on line 12


Hier word de dtregistratie component genoemd.

Je foutmelding in de algemene instellingen heb ik nu ook gevonden en die uit gezet en dat helpt. Fijn.

Voelt wel een beetje als mijn hoofd in het zand steken maar doe het er nu even mee, moet een mailing versturen.

Tot zover dank Astrid maar als er toch nog echt oplossende tips zijn houd ik me aanbevolen.
  • Frankyboy
  • Frankyboy's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 28

Wie begrijpt deze "Warning" beter dan ik?

02 mrt 2015 14:46 - 02 mrt 2015 16:43
#6

... insert a "P" into all pattern names, e.g. making (?<sign>\\-) into (?P<sign>\\-) (so the "P" goes between the question mark and the less-than sign). Do this only for expressions that are actually named, e.g. for (?:(?<years>${number})Y) you would insert the "P" between the second "?" and associated "<", but the "<?:" at the start would remain unchanged.


Dus ik veranderde in client.php
Code:
/libraries/joomla/application/web/client.php line 283
van
Code:
$pattern = '#(?<browser>Version|' . $patternBrowser . ')[/ ]+(?<version>[0-9.|a-zA-Z.]*)#';
naar
Code:
$pattern = '#(?P<browser>Version|' . $patternBrowser . ')[/ ]+(?P<version>[0-9.|a-zA-Z.]*)#';

en de melding op de hoofdpagina was verdwenen..
:cheer:

Edit Jelle.D: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.

Edit Astrid: Hacks in de core zijn niet aan te raden. Het is beter om op zoek te gaan naar de oorzaak. Waarschijnlijk een probleem met de serverconfiguratie.
Laatst bewerkt 02 mrt 2015 16:43 door Astrid.
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.984 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie