Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Datumcode in URL

Datumcode in URL

30 apr 2014 09:39
#1
Tijdens de opbouw van de site heb ik gekozen bij het aanmaken van de de menu-items voor type "externe URL". Aldus had ik van in het begin een overzicht van de menu-struktuur. Nadien werd dit gewijzigd en werden er gaandeweg individuele artikelen gekoppeld aan deze menu-items.
Nu verschijnt er bij deze items in de URL telkens een datum- en uurcode, klaarblijkelijk de datum en het uur van aanmaken van het menu-item. Zie knipsel.
Hoe krijg ik die code terug weg ?
Menu-item dumpen, prullenbak legen, cache wissen en menu-item opnieuw aanmaken helpt niet...
SEO - unicode aliassen staat op nee.

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

  • Luk
  • Luk's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 189

Datumcode in URL

30 apr 2014 11:08
#2
Hoi Luk,

Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Een toegevoegde datum en tijd als alias duidt meestal erop dat twee menu-items dezelfde naam hebben. Het systeem voegt datum en tijd toe om onderscheid te maken tussen de twee.

In je knipsel zien we dat je menu-item "lidmaatschap" een submenu-item is. M.a.w. "Lidmaatschap" hangt onder een bovenliggend menu-item met alleen datum en tijd (zonder naam).

Als je nu het bovenliggende menu-item (dat met datum en tijd in de alias) opent en daaraan een naam geeft en de alias open laat, geeft het systeem dan weer de datum en tijd ?

Mogelijk moet je eerst (als je op het overzicht van menu-items staat) op de knop "Opnieuw opbouwen" klikken.
groetjes,
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • AnneM
  • AnneM's berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Berichten: 1863

Datumcode in URL

30 apr 2014 11:23
#3
Beste Anne,

Dank voor uw snel en deskundig antwoord.
Dit was inderdaad het probleem, nl. het bovenliggend menu-item verwees nog naar een url ( met # ).
Ik heb aan dit bovenliggend menu-item een individueel artikel gekoppeld, de alias weggedaan en opnieuw laten genereren en klaar.
Alvast bedankt.
Luk
  • Luk
  • Luk's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 189

Datumcode in URL

30 apr 2014 11:34
#4
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.

Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
groetjes,
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • AnneM
  • AnneM's berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Berichten: 1863
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.919 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie