Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost ChronoConnectivity V5 Database Tabel

ChronoConnectivity V5 Database Tabel

03 okt 2015 21:07 - 03 okt 2015 21:24
#1
Hallo,

Ik heb een op mijn een website een pagina met een 'Inschrijfformulier' staan die ingevuld kan worden, en een pagina waar het inschrijfoverzicht staat wat er is ingevuld in een tabel. Alleen deze is gelinkt aan 1 database connection in chronoconnectivity. Omdat je bij het inschrijfformulier kunt kiezen uit 3 categorieën die daarna verschillende velden opent, wil ik die 3 categorieën ook rang schikken in 3 tabellen zo als je kunt zien op de afbeelding.
Ik wil dus graag dat in de eerste tabel alle aanvragen waar Wijk is geselecteerd, in de 2e tabel alle aanvragen waar Individueel is geselecteerd en voor de 3e tabel alle aanvragen waar Overig is geselecteerd komen te staan.

Hebben jullie ervaring hiermee en misschien een oplossing hiervoor?
Hieronder de Body codes van de 3 tabellen.

Alvast vriendelijk bedankt!
Jouke Domhof
Code:
[b]Body code (Wijk)[/b] <table style="text-align: left; width: 1180px;" border="0" cellpadding="2" cellspacing="0"> <tbody> <tr<?php if ($i % 2) echo ' style="background-color: #FFFFFF;"';?>> <td style="width: 150px;">{data1.created}</td> <td style="width: 150px;;">{data1.NaamWijk}</td> <td style="width: 200px;">{data1.AWagen}</td> <td style="width: 200px;">{data1.BWagen}</td> <td style="width: 200px;">{data1.CWagen}</td> <td style="width: 300px;">{data1.Informatie}</td> </tr> </tbody> </table> <?php $i++ ?> [b]Body code (Individueel);[/b] <table style="text-align: center; width: 1180px;" border="0" cellpadding="2" cellspacing="0"> <tbody> <tr> <td style="font-weight: bold; width: 150px;">Datum</td> <td style="font-weight: bold; width: 200px;">Naam Individueel</td> <td style="font-weight: bold; width: 250px;">Onderwerp Individueel</td> <td style="font-weight: bold; width: 400px;">Informatie</td> </tr> </tbody> </table> <?php $i++ ?> [b]Body code (Overig)[/b] <table style="text-align: left; width: 1180px;" border="0" cellpadding="2" cellspacing="0"> <tbody> <tr<?php if ($i % 2) echo ' style="background-color: #FFFFFF;"';?>> <td style="width: 150px;">{data1.created}</td> <td style="width: 200px;">{data1.NaamIndividu}</td> <td style="width: 250px;">{data1.Individueel}</td> <td style="width: 400px;">{data1.Informatie}</td> </tr> </tbody> </table> <?php $i++ ?> ----





Edit Jelle.D: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Laatst bewerkt 03 okt 2015 21:24 door Jelle.
  • Jouke
  • Jouke's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 10

ChronoConnectivity V5 Database Tabel

03 okt 2015 21:55
#2
Ik denk dat je dan 3 models moet maken en in elk model het where statement moet opnemen zoals in het eerste voorbeeld hier
www.chronoengine.com/faqs/72-ccv5/5215-h...atement-in-ccv5.html
En dan drie menu-items aanmaken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37115

ChronoConnectivity V5 Database Tabel

04 okt 2015 19:45
#3
Dank je wel Astrid,

Ja mijn 2e optie is dan ook 3 menu items aanmaken en op elke pagina een andere tabel te laten zien. dat is ook wel mogelijk. Maar ik wou graag alles op 1 pagina houden daarom dus deze vraag. Weet jij dan ook hoe dit where statement dan in de code terug moet komen?
  • Jouke
  • Jouke's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 10

ChronoConnectivity V5 Database Tabel

04 okt 2015 22:14
#4
Helaas. Misschien even op het forum van de makers vragen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37115

ChronoConnectivity V5 Database Tabel

11 okt 2015 20:42
#5
Heb 3 pagina's aangemaakt met daarop elk een andere model en per model het where statement opgenomen!
  • Jouke
  • Jouke's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 10
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.150 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie