Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Phoca Gallery 3d Wall is verdwenen van website

Phoca Gallery 3d Wall is verdwenen van website

05 apr 2015 18:39
#1
Ik heb een tijdje geleden enkele menu items gecreëerd met een Phoca Gallery 3D Wall, werkte perfect. Nu wordt de galerij ineens niet meer weergegeven op de website. Ik heb inmiddels alle menu items verwijderd en alles in Phoca Gallery opnieuw opgebouwd, maar zonder resultaat. Het enige dat nu zichtbaar is is de tekst 'Powered by Phoca Gallery'. Zie een voorbeeld van een opnieuw gepubliceerd menu item hier .

Ook vreemd: als ik de schuifbalk op en neer beweeg zie ik een klein deel van de website.

Wie kan mij (op weg) helpen?

Joomla versie is 3.4.1.
  • G101
  • G101's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 33

Phoca Gallery 3d Wall is verdwenen van website

05 apr 2015 23:18
#2
Heb je alles ingesteld volgens deze handleiding?
www.phoca.cz/documents/2-phoca-gallery-c...iris-3d-wall-piclens
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37059

Phoca Gallery 3d Wall is verdwenen van website

06 apr 2015 12:00
#3
Ik heb de handleiding nog eens nagelopen en de instellingen staan zoals daarin beschreven. Alleen PicLens tref ik nergens aan.
  • G101
  • G101's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 33

Phoca Gallery 3d Wall is verdwenen van website

06 apr 2015 16:22
#4
Ik denk dat het een probleem met cooliris is. De demo site van Phoca laat hem ook niet meer zien en zoekt ook tevergeefs naar
Code:
http://apps.cooliris.com/embed/cooliris.swf
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37059

Phoca Gallery 3d Wall is verdwenen van website

06 apr 2015 17:29 - 06 apr 2015 17:31
#5
Dank je wel dat je er naar gekeken hebt, Astrid. Ik alles opnieuw doen... Ik ga even hard nadenken wat ik hiervan geleerd heb of hoe ik het anders had kunnen aanpakken, om er toch maar iets positiefs uit te halen :) . Ik hoop dat het van tijdelijke aard is, want het is een mooie toevoeging voor de site.

Met je welbevinden laat ik dit draadje even open staan, totdat er een oplossing is.
Laatst bewerkt 06 apr 2015 17:31 door G101.
  • G101
  • G101's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 33

Phoca Gallery 3d Wall is verdwenen van website

27 apr 2015 12:03 - 27 apr 2015 12:07
#6
Kennelijk is er geen ondersteuning meer voor de Phoca Gallery Cooliris 3D Wall. Omdat er op de website van Phoca niet over gerept wordt, je op hun website nog steeds van alles kunt bekijken en de Cooliris opties nog steeds te selecteren zijn (ook in de laatste versie) hoopte ik dat het van tijdelijke aard was.

Ach, nee is ook een antwoord!

Voor wie deze functie zo lang mogelijk wil blijven gebruiken: op GitHub is onlangs een Self Hosting Guide geplaatst, maar dit is op eigen risico en zo lang als het duurt. Daarover onderstaande (door de G101-translator gehaald):

Opgelet

Wij raden u aan over te gaan naar een moderne oplossing op basis van webstandaarden. Als u Embed Wall wilt blijven gebruiken, overweeg dan het volgende:

  • Embed Wall wordt uitgevoerd met behulp van de Adobe Flash plugin en werkt dus niet op mobiele browsers of desktop browsers zonder Flash plugin.
  • We kunnen niet garanderen dat Embed Wall goed zal blijven functioneren, vanwege de integratie met externe diensten die kunnen wijzigen. Met name, api:// URL's voor Facebook, Flickr, Picasa en YouTube zijn afhankelijk van hardcoded API sleutels, en zullen op een bepaald moment stoppen met werken.
  • Naar http(s):// URLs verwijzende Media RSS feeds zijn relatief betrouwbaar, aangezien zij niet afhankelijk zijn van API keys.

Laatst bewerkt 27 apr 2015 12:07 door G101.
  • G101
  • G101's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 33
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.907 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie