Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost JEvents geeft melding 'titel invoeren' bij aanwezigheid tite

JEvents geeft melding 'titel invoeren' bij aanwezigheid tite

30 jan 2015 22:35 - 30 jan 2015 22:38
#1
Hi Allen,

een van de voorgaande topics ging hier ook over, maar de oplossing is mij niet helder.
Het gaat om het volgende:
Ik heb de component jevents draaien op mijn site. Via Menu-item aanmaken onder het main menu Jevents geselecteerd. Zo een mooie tab in het mainmenu gekregen voor 'events'. Nu is het zo dat als je geregistreerd bent je rechten hebt om in de front-end evenementen aan te maken (juist de rede voor keuze jevents).

Tot zo ver werkt het netjes. als je geregistreerd bent dan heb je (binnen menu-item events) de mogelijkheid om een event aan te maken. Click je daar op dan krijg je een pagina om de gegevens in te vullen. Nog steeds heel logisch. dat doe je dan, (titel, categorie, plaats, omschrijving, tijd, etc). als je op opslaan drukt dan komt er de melding "verplicht veld: titel". Hangt een beetje per browser af, maar de strekking blijft hetzelfde; je bent verplicht om een titel in te vullen en jevents denkt dat je dat niet hebt gedaan.

Op het support forum van jevents komt dit wel eens voor, maar ik zie vaker het probleem dan de oplossing. Misschien is mijn engels niet goed genoeg?

zij stellen: &tmpl=component toevoegen aan de url en kijken of het wel werkt (ja, dan wel)
zij stellen: er draait iets anders, wat gebruik maakt van jquery, wat niet kan of mag?

nou, je merkt het al, ik snap eigenlijk gewoon niet wat ze zeggen. de oplossing zou dus zijn dat ik elke module, elke pluggin één voor één uitzet. Bij de een is het facebook, bij de ander een plugin die ik niet ken. Maarja, uitzetten vind ik geen oplossen.

Kortom, is er iemand die dit probleem kent er daar een oplossing voor heeft gevonden/gemaakt? Of een andere component kent waar je makkelijk in de backend een lijst van events kan uploaden en in de front end per stuk kan aanmaken?

thanx in advance
Diede
Laatst bewerkt 30 jan 2015 22:38 door jachtaas. Reden: duidelijker gemaakt
  • jachtaas
  • jachtaas's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 87

JEvents geeft melding 'titel invoeren' bij aanwezigheid tite

30 jan 2015 22:42
#2
Lijkt dan op een jquery conflict. Mogelijk op te lossen door jqueryeasy te installeren.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37059

JEvents geeft melding 'titel invoeren' bij aanwezigheid tite

31 jan 2015 07:14
#3
Hi Astrid,

Dank voor je tip!
Ik ga het zo eens proberen.

Ik kom er natuurlijk op terug
Groet!
  • jachtaas
  • jachtaas's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 87

JEvents geeft melding 'titel invoeren' bij aanwezigheid tite

03 feb 2015 09:43
#4
Griepgolfje :( :(

maar vandaag kunnen testen, en inderdaad. dit is de oplossing
  • jachtaas
  • jachtaas's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 87

JEvents geeft melding 'titel invoeren' bij aanwezigheid tite

03 feb 2015 09:48
#5
Je had je topic afgesloten met de knop "Dit is de oplossing". Maar omdat de door jou geselecteerde post geen oplossing bevat, heb ik dit gecorrigeerd, zodat wel duidelijk is wat de oplossing is. Deze knop is namelijk alleen bedoeld om te gebruiken op een bericht waarin de oplossing staat beschreven.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37059
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.141 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie