Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Alternatief voor 'Tracks'

Alternatief voor 'Tracks'

20 dec 2014 14:18
#1
Hallo,
Ik wil mijn site migreren naar Joomla 3, maar ik werk met een component van JLV-solutions nl. Tracks. Dit component werkt alleen met joomla 2.5.
Kent er iemand een alternatief voor 'tracks'? Het is een systeem waar je een klassement kan opstellen na het geven van punten aan individuele personen. Tracks is ontworpen voor raceclubs, maar ik gebruik het voor een MVP-klassement van een basketbalploeg.

Mvg
  • dawebmasta
  • dawebmasta's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 183

Alternatief voor 'Tracks'

20 dec 2014 16:48
#2
Hb je hier al gekeken? Vermoedelijk kan je met JoomSport standard doen wat je wilt...
groetjes,
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • AnneM
  • AnneM's berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Berichten: 1863

Alternatief voor 'Tracks'

20 dec 2014 17:41 - 20 dec 2014 17:43
#3
Bedankt voor het meezoeken
Ik werk soms met Joomsport. Ik werk er zelfs mee op dezelfde site als waarop ik tracks gebruik. Je kan er idd een klassement mee opstellen, maar dit op basis van gespeelde wedstrijden van ploegen die tegen elkaar uitkomen en niet van individuen. Tracks is perfect voor individuele rangschikkingen zoals races, wielerwedstrijden, loopwedstrijden... Ik hoop dat ze snel een versie voor Joomla 3 uitbrengen zodat ik mijn site kan upgraden
Laatst bewerkt 20 dec 2014 17:43 door dawebmasta.
  • dawebmasta
  • dawebmasta's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 183
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.175 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie