Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Google Maps

Google Maps

22 sep 2014 01:31
#1
In de nieuwe Google Maps zie ik dat zowel in Google Maps als met de standaard embed mogelijkheid het label naast het symbool getoond wordt. In mijn geval de naam van het hotel naast het hotel symbool.

Met de plugin van Mike Reumer krijg ik dit niet voor elkaar. Ik heb van de maker al antwoord ontvangen dat hij niet weet hoe dit ingesteld moet worden. Heeft iemand ervaring met een andere extensie waarbij dit mogelijk is?

De standaard embed functie is geen alternatief omdat dan alle account gegevens van Google in de bovenste balk getoond worden.
  • edwerf
  • edwerf's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 125

Google Maps

22 sep 2014 11:19
#2
Dat zie je in google maps volgens mij alleen maar als je exact op de naam van het hotel zoekt. Als je op adres zoekt, dan krijg je gewoon het adres te zien.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37119

Google Maps

22 sep 2014 11:40
#3
Hoi Astrid, niet tijdens het zoeken op een plattegrond maar de labels die je zelf op de plattegrond aanmaakt. Dat is standaard zoals op mijn bijgesloten scherm afdruk.

In tegenstelling tot de Classic Maps vermeld de Nieuwe Google Maps de naam van het label naast het icoontje.
  • edwerf
  • edwerf's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 125
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.185 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie